-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 30190000-7 – ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПРИЛАДДЯ РІЗНЕ (КАНЦЕЛЯРІЯ; ПАПІР ДЛЯ ДРУКУ; ПАПКИ) (ЛОТ №1 ДК 021:2015 – 30190000-7 – ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПИЛАДДЯ РІЗНЕ (КАНЦЕЛЯРІЯ); ЛОТ №2 ДК 021:2015 – 30190000-7 – ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПИЛАДДЯ РІЗНЕ (ПАПІР ДЛЯ ДРУКУ А4, 80 Г/М.КВ., 500 АРК., БІЛИЙ); ЛОТ №3 ДК 021:2015 – 30190000-7 – ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПИЛАДДЯ РІЗНЕ (ПАПКИ))
Торги не відбулися
382 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 310.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 310.00 UAH
Номер:
f74f1d38b95840448c92bf4d932edef8
Внутрішній номер закупівлі:
9355167
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-04-02-006618-c
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43749377
-
Адреса:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Василіянок 62а
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)
Контактна особа:
Гарпуль Михайло Олексійович +38(098)881-82-59 czoivanofrankivsk@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
382 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення:
02.04.2021 17:26 - 10.04.2021 00:00
Період прийому пропозицій:
02.04.2021 17:26 - 20.04.2021 00:00
Аукціон:
20.04.2021 13:17 - 20.04.2021 13:38
Період кваліфікації:
20.04.2021 13:38 - 22.04.2021 17:21
Тендерна документація (документи однакові для усіх лотів)
- Лот №1 ₴62 000.00 ЛОТ №1 ДК 021:2015 – 30190000-7 – ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПРИЛАДДЯ РІЗНЕ (КАНЦЕЛЯРІЯ)
- Лот №2 ₴200 000.00 ЛОТ №2 ДК 021:2015 – 30190000-7 – ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПРИЛАДДЯ РІЗНЕ (ПАПІР ДЛЯ ДРУКУ А4, 80 Г/М.КВ., 500 АРК., БІЛИЙ)
- Лот №3 ₴120 000.00 ЛОТ №3 ДК 021:2015 – 30190000-7 – ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПРИЛАДДЯ РІЗНЕ (ПАПКИ)