• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт тротуарів з влаштуванням велодоріжки від буд. № 105 на вул. Галицькій до моста через р. Бистрицю Солотвинську та до велодоріжки на набережній ім. В. Стефаника в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

1.Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, код ЄДРПОУ 43905443, місцезнаходженння: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76008, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування; 2. інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі Додаток № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 3. критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію - 100 %); 4. забезпечення пропозиції учасників - 1).Забезпечення пропозиції відповідно до частини першої статті 25 Закону становить: 7 000,00 (сім тисяч) грн. 2).Вид забезпечення пропозиції відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону – банківська гарантія. 3).Забезпечення пропозиції – банківська гарантія з грошовим покриттям надається учасником у вигляді електронного документу. 4).Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. 5).Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. 6).Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. 7).Банківська гарантія повинна містити посилання на оголошення про проведення спрощеної закупівлі та на зміни до нього, що до нього вносились, за їх наявності. 8).Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. 9).Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. 10).Гарантія не може бути відкликана гарантом. 11).Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірки справжності гарантії. 12).Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, р/р UA 028201720355169008000108839 в УДКСУ м. Івано-Франківську, МФО 820172, код ЄДРПОУ - 43905443. 13).Умови електронної банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. 14).Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов, в якій буде посилання на одну з підстав, визначених частиною третьою статті 25 Закону. 15).Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам документації. 16).Разом із банківською гарантією учасником надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. 5. забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається

Завершена

1 460 602.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 303.01 UAH
Номер: 73860894b68e4f74bd74ba3763642f7d
Внутрішній номер закупівлі: 9351325
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-02-005502-b   
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: ІННА САЛИГА +380342537647 tender2021db@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 1 460 602.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 303.01 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 7 000.00 UAH
Період уточнення: 02.04.2021 14:58 - 08.04.2021 14:53
Період прийому пропозицій: 12.04.2021 14:53 - 16.04.2021 14:54
Аукціон: з 19.04.2021 13:38
Період кваліфікації: 16.04.2021 14:57 - 19.04.2021 16:08
Період завантаження договору: 19.04.2021 16:08 - 09.05.2021 16:08
Умови оплати:
виконання робіт - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт тротуарів з влаштуванням велодоріжки від буд. № 105 на вул. Галицькій до моста через р. Бистрицю Солотвинську та до велодоріжки на набережній ім. В. Стефаника в м. Івано-Франківську
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, від буд. № 105 на вул. Галицькій до моста через р. Бистрицю Солотвинську та до велодоріжки на набережній ім. В. Стефаника На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Синяков Костянтин Ігорович

Оскарження: 19.04.2021 16:08 - 22.04.2021 00:00
Початкова пропозиція 1 453 624.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 453 624.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.04.2021 16:08
Документи 28
Скарги 0

Контракти

Номер: 700cd52ca8284ef98c49c241d0b3a24e
Ідентифікатор договору: UA-2021-04-02-005502-b-a1
Постачальник: ФОП Синяков Костянтин Ігорович
Номер договору: 80/21
Сума договору: 1 159 533.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 30.04.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 30.04.2021 08:24
Статус:
Виконаний
pdf
80Untitled.pdf
pdf
додаткова угода.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s