• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

2 836.20 UAH з ПДВ
Номер: f38f7c5de98d466baedd03eda5d2844c
Внутрішній номер закупівлі: 9294596
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-30-004428-c   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Контактна особа: Марина Зотікова +380503291660 zotikova.mm@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 836.20 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (Клей-олівець Axent Delta (D7134), PVA, 36г)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 135 штуки
Період постачання до 11.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Скоби для степлера Axent (D4101), розмір №10, 1000 шт.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 170 штуки
Період постачання до 11.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Скоби для степлера Axent (D4102), розмір №24/6, 1000 шт.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 90 штуки
Період постачання до 11.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Скоби для степлера Axent (4306-A), розмір №23/13, 1000 шт.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 25 штуки
Період постачання до 11.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Клейка стрічка канцелярська (Клейка стрічка Buromax (BM.7150-01), 18мм х 20м, 40мкм, прозора)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 130 штуки
Період постачання до 11.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Паперовий блок для нотаток Delta (D3314-01) проклеєний, 75 г/м2, 75х75мм, 100 шт.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штуки
Період постачання до 11.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Паперовий блок для нотаток Delta (D3314-02) проклеєний, 75 г/м2, 75х75мм, 100 шт.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штуки
Період постачання до 11.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Паперовий блок для нотаток Delta (D3314-03) проклеєний, 75 г/м2, 75х75мм, 100 шт.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штуки
Період постачання до 11.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Паперовий блок для нотаток Delta (D3314-04) проклеєний, 75 г/м2, 75х75мм, 100 шт.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штуки
Період постачання до 11.04.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОПРОМ СІСТЕМ»
Ціна пропозиції 2 836.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.03.2021 13:19
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 1e0cdde56cd247dcb90b05a7a27bcf46
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-30-004428-c-a1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОПРОМ СІСТЕМ»
Номер договору: 36
Сума договору: 2 836.20 UAH з ПДВ
Сума договору: 2 363.50 UAH без ПДВ
Період дії договору: 01.04.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 01.04.2021 11:51
Статус:
Виконаний
PDF
Договір № 36.PDF
p7s
sign.p7s