• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Офісне устаткування та приладдя різне, а саме: Конверти немарковані формату DL, С4 та C5; скріпки канцелярські трикутні 28мм/100 шт.; фарба штемпельна 25 мл, фіолетова; маркер перманентний чорний; маркер текстовий; коректор-ручка; стрічка клейка пакувальна (скотч), ширина 48 мм; папка картонна на зав’язках А4; папка – реєстратор А4, ширина 70мм; діркопробивач металевий, 20 арк.; гумка для олівця; стрічка ключа канцелярська 19мм*20м; папір офісний А3; ручка кулькова з чорнилом синього, чорного та червоного кольору; файл глянцевий А4, 40 мкм; клей олівець 8 гр.; папір для нотаток 90*90. Швидкозшивачі та супутнє приладдя - Швидкозшивач картонний А4 Бланки Накладна офсет А5, блок 100 арк. Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки Шпагат бавовняний, 1 кг, щільність 800 tex

Торги відмінено

28 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 142.40 UAH
Номер: 2c60961d38c54fdaa01e80bac1747e05
Внутрішній номер закупівлі: 927900
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-06-13-001374-a   
Замовник: Управління праці та соціального захисту населення Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Білоніжко Марина Олександрівна 380442575060 upszn_gol@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 28 480.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 142.40 UAH
Період уточнення: 13.06.2017 16:47 - 14.06.2017 17:00
Період прийому пропозицій: 14.06.2017 17:00 - 15.06.2017 18:00
Аукціон: 16.06.2017 15:51 - 16.06.2017 16:18
Період кваліфікації: з 16.06.2017 16:18

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 13463 штуки
Період постачання 21.06.2017 - 29.12.2017
Місце постачання 03039, Україна, Київ, Київ, вул. Ломоносова, 5 корп. 3 На карті

Інформація про скасування

Номер: 8e59e10032be4004b39f1bce75eec527
Опис причини скасування: Не відповідність усіх цінових пропозицій Учасників до вимог Замовника. Тендерною комісією Замовника прийнято рішення про внесення змін до технічних вимог Закупівлі, що надасть можливість Учасникам більш правильно надати інформацію у ціновій пропозиції.
Дата опублікування: 22.06.2017 17:46
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
Початкова пропозиція 14 763.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
14 002.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує рішення
Документи 6
Скарги 1
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
Початкова пропозиція 27 999.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
14 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "Салві груп"
Початкова пропозиція 17 076.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
17 076.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Документи 8
Скарги 0