• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Конверти паперові (ДК 021:2015 - 30190000-7 - «Офісне устаткування та приладдя різне», ДК 021:2015 - 30199230-1 «Конверти»)

Пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія – документ, виданий учаснику торгів банком, який гарантує негайно та безумовно за першою письмовою вимогою замовника сплатити повну суму в розмірі 6000,00 грн. (шість тисяч гривень 00 копійок) за умови письмового підтвердження, що учасник не виконав своїх зобов’язань, які передбачені цією документацією. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639, із зобов’язанням банку відшкодувати на рахунок: UA328201720355179002000015950 ДКСУ м. Київ, МФО 820172, Код ЄДРПОУ 26304855 – кошти в сумі забезпечення тендерної пропозиції, які визначені в даному розділі (у разі зміни розрахункового рахунку та банку, додатково в письмовій вимозі замовник може уточнювати свої реквізити для перерахування суми банківської гарантії). Електронна банківська гарантія має містити: назву документа – «Електронна банківська гарантія» або «Банківська гарантія», номер, дату та місце складання. Відповідно до даної тендерної документації Електронна банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді архівного файлу, що надається банком, в якому міститься електронна банківська гарантія (в форматі PDF), цифровий підпис уповноваженої особи банку та копія ліцензії банку (в форматі PDF). У разі, якщо архівний файл не буде містити таких документів в зазначених форматах, замовник залишає за собою право на відхилення такої пропозиції. Всі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Термін дії електронної банківської гарантії, наданої як забезпечення тендерної пропозиції учасника, має відповідати терміну дії пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовник відхиляє пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції.

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Номер: 9acc9aee93a1476f96fdb8d5eb310741
Внутрішній номер закупівлі: 9263464
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-26-003994-b   
Замовник: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Полтавській області
Контактна особа: Губка Сергій Віталійович +380532642301 inbox@pl.court.gov.ua https://pl.court.gov.ua/tu17/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 200 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 000.00 UAH
Період уточнення: 26.03.2021 15:41 - 01.04.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 26.03.2021 15:41 - 11.04.2021 09:00
Аукціон: 12.04.2021 15:07 - 12.04.2021 15:34
Період кваліфікації: 12.04.2021 15:34 - 13.04.2021 16:00
Період завантаження договору: 13.04.2021 16:00 - 03.05.2021 16:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Конверт С4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20000 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава та Полтавська область, Згідно Додатку 4 до ТД На карті
Конверт С4 з крафт-паперу розширений
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10000 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава та Полтавська область, Згідно Додатку 4 до ТД На карті
Конверт С5
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 60000 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава та Полтавська область, Згідно Додатку 4 до ТД На карті
Конверт С6
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 80000 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава та Полтавська область, Згідно Додатку 4 до ТД На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ Укрбланковидав

Оскарження: 13.04.2021 16:00 - 24.04.2021 00:00
Початкова пропозиція 127 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
109 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.04.2021 16:00
Відповіді на вимоги 10
Документи 12
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альва 2017"
Початкова пропозиція 130 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
110 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 19
Скарги 0
ТОВ "ПОЛІГРАФІЧНИЙ ЦЕНТР "МОЗАЇКА""
Початкова пропозиція 195 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
184 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 45
Скарги 0

Контракти

Номер: 30af6174c3ac4573b891381d0ebff690
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-26-003994-b-c1
Постачальник: ТОВ Укрбланковидав
Номер договору: 146-21
Сума договору: 109 800.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 91 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 26.04.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання: 26.04.2021 00:00
Статус:
Виконаний
Договір
p7s
sign.p7s