-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги (конкретна назва : 55523100-3-Послуги з організації шкільного харчування )
Закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету для забезпечення потреб учнів Підгірської гімназії Відділу освіти,молоді та спорту Богородчанської селищної ради на 2021 рік
Завершена
29 370.00
UAH без ПДВ
Номер:
0c078809084346f2846bdb16f054b01a
Внутрішній номер закупівлі:
9216983
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-03-24-005021-b
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44152919
-
Адреса:
77701, Україна, Івано-Франківська область, смт. Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Дронів Оксана Василівна 380979035067 bogoosvita@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до річного плану закупівель 27.01.2021 року було оголошено проведення процедури “відкриті торги” на закупівлю послуг за предметом ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (конкретна назва : 55523100-3- Послуги з організації шкільного харчування учнів закладів освіти Відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-27-012023-b . У зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася. 15.02.2021 року вдруге було оголошено проведення процедури “відкриті торги” на закупівлю послуг за предметом ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги (конкретна назва : 55523100-3- Послуги з організації шкільного харчування учнів закладів освіти Відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради . Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-15-001540-b У зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася. Вважаючи на необхідність закупівлі послуг з організації шкільного харчування учнів Підгірської гімназії Відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради в закладі прийнято рішення про застосування “переговорної” процедури закупівлі послуг на підставі п.1.ч.2 ст.40 нової редакції Закону України « Про публічні закупівлі» , якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій .При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації. Вищевказане дає підставу застосувати п.1 ч.2 ст.40 Закону , тобто переговорну процедуру закупівлі. Документальним підтвердження застосування саме цієї підстави для проведення переговорної процедури закупівлі є два Звіти про результати проведення процедури закупівлі ( Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-01-27-012023-b та Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-02-15-001540-b ), в яких вказано, підставою відміни тендеру- подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій у зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників, закупівля послуг не відбулася .Отже, враховуючи вище наведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Очікувана вартість:
29 370.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%
- Подіянадання послуг
- ОписРозрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника-переможця, який зазначений у Договорі, відповідно до реєстру відомостей або акту звірки про надання послуг. Плата за надані послуги здійснюється з відтермінуванням платежу на 90 календарних днів з моменту подання Замовнику реєстру відомостей або акту звірки про надання послуг.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях90 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації шкільного харчування учнів Підгірської гімназії Відділу освіти,молоді та спорту Богородчанської селищної ради
Кількість
2805 день
Період постачання
до 31.12.2021
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Семенишин Лілія Василівна
Оскарження: 24.03.2021 15:07 - 04.04.2021 01:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
2870316820
-
Контактна особа:
Семенишин Лілія Василівна +380967748554
-
Адреса:
77706, Україна, Івано-Франківська область, Діброва, Богдана Хмельницького,3
Оскарження: 24.03.2021 15:07 - 04.04.2021 01:00
Ціна пропозиції
29 370.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.03.2021 15:07
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
3cfca1fd79e14d928edc04af2d40324b
Ідентифікатор договору:
UA-2021-03-24-005021-b-b1
Постачальник:
ФОП Семенишин Лілія Василівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2870316820
-
Контактна особа:
Семенишин Лілія Василівна +380967748554
-
Адреса:
77706, Україна, Івано-Франківська область, Діброва, Богдана Хмельницького,3
Номер договору:
№1П-Х
Сума договору:
29 370.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
05.04.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
05.04.2021 00:00
Статус:
Розірваний