• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярські товари, папір формату А4 та конверти

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: 7.1. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Документи, які учасник отримує від інших осіб, підприємств, установ, організацій можуть бути підготовлені українською та/або російською мовами. 7.2. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.1. цього Розділу мові, учасник надає переклад цього документу, завірений підписом перекладача та печаткою бюро перекладів. При цьому, власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника/ дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, топоніми, фірмові бланки, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. 7.3. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію англійською мовою з обов’язковим перекладом українською або російською мовами. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія повинна містити наступні реквізити: назву документа; номер, місце складання, дату видачі; повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); назву валюти, у якій надається гарантія; суму гарантії цифрами та словами; назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; найменування бенефіціара; код згідно з ЄДРПОУ бенефіціара; найменування банку-гаранта; дату закінчення дії гарантії; умови, за яких надається право Бенефіціару вимагати платіж, передбачені частиною 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Електронна банківська гарантія повинна бути засвідчена електронним підписом уповноваженої особи Гаранта. Банківська гарантія не повинна містити умов стосовно подання додаткових документів замовником або виконання будь-яких інших умов, при поданні банку-гаранту письмової вимоги з викладеними обставинами стосовно сплати коштів, у разі порушення Учасником свого зобов’язання, забезпеченого гарантією. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, а саме не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Торги не відбулися

660 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 300.00 UAH
Номер: e05a8f7bb11d4a07869dd5fc40d0832a
Внутрішній номер закупівлі: 9200699
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-23-009936-c   
Замовник: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в місті Києві
Контактна особа: Наталія Никитенко +380442851902 nykytenko@ki.court.gov.ua http://court.gov.ua/tu11/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 660 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 300.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 19 800.00 UAH
Період уточнення: 23.03.2021 17:32 - 29.03.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 23.03.2021 17:32 - 08.04.2021 11:00
Аукціон: з 09.04.2021 11:45
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір формату А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3540 упаковка
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Конверти С6
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100000 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Конверти С5
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 70000 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Конверти С4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 11000 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Конверти В4 з розширенням
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2500 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Файли формату А4+30 мкн, 100 шт., глянцевий прозорий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 450 упаковка
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Скріпки нікельовані 25 мм, 100 шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2000 упаковка
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Скріпки нікельовані 50 мм, 100 шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 900 упаковка
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Ручка масляна, синя, з резиновим грипом
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2000 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Ручка кулькова (тип «Корвіна»), синя
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2000 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Скоби 23/10, 1 000 шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 190 упаковка
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Закладки пластикові з клейким шаром NEON 45х12мм, 5х25арк., асорті
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 480 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Корегуюча рідина з пензликом 20 мл
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Гумки для грошей кольорові 1000 г в асортименті
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Леза 18 мм (10 шт) для канцелярських ножів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 упаковка
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Гумки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 400 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦТОВАРИ-ФПК"
Початкова пропозиція 659 887.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
659 887.00 UAH з ПДВ
Відповіді на вимоги 10
Документи 7
Скарги 0