-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Папір А4 Crystal PRO80; Папір А4 Double A copy Premium; Папір А3 Ballet Universal; Папір SRA3 PRO-DESIGN®; Папір А1 Maestro Print; Папір рулонний А1 або еквівалент
Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Торги не відбулися
400 450.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 002.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 002.25 UAH
Номер:
13872e5860d140899147680a1bf2ca41
Внутрішній номер закупівлі:
9136352
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-03-19-000798-c
Замовник:
Вінницький національний аграрний університет
×
-
Код ЄДРПОУ:
00497236
-
Адреса:
21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВІННИЦЯ, вул.Сонячна, буд.3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Щучкіна Ірина Геннадіївна +380977256921 VDAU-PODATKI@UKR.NET
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
400 450.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
2 002.25 UAH
Період уточнення:
19.03.2021 09:52 - 24.03.2021 23:00
Період прийому пропозицій:
19.03.2021 09:52 - 04.04.2021 11:00
Аукціон:
з 05.04.2021 12:41
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до замовлення Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом десяти робочих днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, зокрема з урахуванням підпункту 2 пункту 14 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Бюджетного кодексу України, підкріплення з ЄКР, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок, підкріплення з ЄКР. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4 CRYSTAL PRO80
Кількість
1700 пачка
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Папір А4 Double A copy Premium
Кількість
200 пачка
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Папір А3 Ballet Universal
Кількість
800 пачка
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Папір SRA3 PRO-DESIGN®
Кількість
30 пачка
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Папір А1 Maestro Print
Кількість
15000 аркуш
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Папір рулонний А1
Кількість
5 рулон
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації