-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги з надання у користування серверних потужностей хмарного середовища для обробки та зберігання даних)
(72313000-2 Послуги з накопичення даних)
Завершена
288 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
c5bf644768cc474da22145cdf1d6b386
Внутрішній номер закупівлі:
9106743
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-03-17-015411-c
Замовник:
Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
×
-
Код ЄДРПОУ:
37508596
-
Адреса:
01008, Україна, Київська область, Київ, вул. М. Грушевського 12/2
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Ольга Лавренко +380442004485 lavrenko@me.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
72310000-1 Послуги з обробки данихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до експертного висновку державного підприємства “Одеський науково-дослідний інститут зв’язкуˮ від 03.03.2021 № 01-84, Мінекономіки здійснено впровадження в Україні єдиної бази фінансових звітів суб’єктів господарювання державного сектору економіки та автоматизації процесу збору, аналізу і зведення таких звітів суб’єктами управління в електронному вигляді КП “Автоматизована система електронного документообігу “Бест Звіт Oracleˮ (далі – “Бест Звіт Oracleˮ). “Бест Звіт Oracleˮ – автоматизована система подання, накопичення та оброблення електронних звітів, яка є сукупністю правових, організаційних заходів та програмних, технічних, телекомунікаційних засобів суб’єктів системи електронної звітності, що забезпечують створення та контроль первинних даних, передання та контроль проходження, оброблення даних та зберігання електронних звітів і квитанцій, узагальнення/консолідацію звітів, складання пояснювальних записок, а також аналіз даних електронних звітів та формування аналітичних довідок згідно з інформацією, що зберігається в базі даних. Відповідно до Порядку подання звітності та інформації про фіскальні ризики до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства фінансів України, затверджений спільним наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства фінансів України від 17.08.2018 №1140/701, суб’єкти управління щоквартально наповнюють “Бест Звіт Oracleˮ звітами суб’єктів господарювання та власною консолідованою звітністю. Протягом 2019 року “Бест Звіт Oracleˮ було оброблено 760 тисяч звітів від 3,5 тис підприємств, а протягом 2020 року – 840 тисяч звітів від 3,6 тис підприємств. Станом на 01.10.2020 користувачами системи електронної звітності є 87 суб’єктів управління об’єктами державної власності, у сфері їх управління перебуває 3516 суб’єктів господарювання державного сектору економіки, які постійно здійснюють наповнення зазначеної системи інформацією та щоквартально мають надавати консолідовані звіти до Мінекономіки та Мінфіну. Функціонування “Бест Звіт Oracleˮ неможливе без розміщення вже наявної інформації та інформації, яка щоквартально надається суб’єктами управління та суб’єктами господарювання державного сектору економіки до Мінекономіки та Мінфіну, у надійній хмарній ІТ-інфраструктурі, технічні спроможності (потужності) якої мають забезпечувати безперебійну роботу “Бест Звіт Oracleˮ. З урахуванням відсутності власних технічних потужностей, Мінекономіки у 2019-2020 роках було здійснено закупівлю послуг з надання у користування серверних потужностей хмарного середовища у ТОВ “ГІГАКЛАУДˮ (договори від 29.05.2019 № 59 та від 25.03.2020 № 53 відповідно). ТОВ “ГІГАКЛАУДˮ має чинний атестат відповідності комплексної системи захисту інформації (КСЗІ), який зареєстровано в Адміністрації Держспецз’язку 18 червня 2018 року за № 16885 та відповідає вимогам Закону України “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системахˮ. На потужностях ТОВ “ГІГАКЛАУДˮ було розгорнуто інфраструктуру “Бест Звіт Oracleˮ, здійснено дослідну експлуатацію, проведені всі необхідні процедури та підтверджено відповідність побудованої системи технічним вимогам та переведено в промислову експлуатацію. Зміна постачальника послуг з надання у користування серверних потужностей хмарного середовища для розміщення “Бест Звіт Oracleˮ призведе до необхідності міграції сервісів, вимагатиме побудови нової інфраструктури, налаштування системи, початку реалізації дослідної експлуатації всієї системи в умовах нового технічного майданчику. Зазначене призведе до додаткових фінансових витрат, залучення сторонньої організації для забезпечення міграції інфраструктури, проведення додаткових тендерних процедур, значних часових витрат, можливого виникнення проблем технічного характеру, повної зупинки роботи “Бест Звіт Oracleˮ на невизначений термін, а саме:
• непрогнозованих порушень мережної зв’язності та доступності “Бест Звіт Oracleˮ на період міграції віртуальних машин на технологічний майданчик нового постачальника послуг на період переключення доступу на новий захищений вузол Інтернет-доступу;
• несумісність існуючих технічних та програмних рішень з наявними технологіями на новому майданчику призведе до некоректної роботі процесів, що реалізовані в рамках “Бест Звіт Oracleˮ;
• перенесення віртуальних машин на технологічний майданчик нового постачальника послуг буде вимагати проведення повного циклу дослідної експлуатації для забезпечення коректної роботи процесів, що реалізовані в рамках побудови “Бест Звіт Oracleˮ;
• перенесення віртуальних машин на технологічний майданчик нового постачальника послуг буде вимагати залучення сторонньої організації, яка за додаткову оплату буде зобов’язана забезпечити здійснення цієї міграції, що призведе до додаткових фінансових витрат на оплату зазначених послуг;
•залучення сторонньої організації для забезпечення міграції інфраструктури від поточного хмарного провайдера до нового має здійснюватися відповідно до вимог законодавства, а саме проведення додаткових тендерних процедур для закупівлі зазначених послуг, мінімальний термін яких становить 30 днів, що призведе до зупинки роботи “Бест Звіт Oracleˮ;
• у період здійснення заходів з проведення тендерних процедур, укладання договору на послуги з міграції інфраструктури та самої міграції робота “Бест Звіт Oracleˮ без її збереження на хмарному середовищі буде неможлива, що є неприпустимим для системи, яка має забезпечувати безперервний та цілодобовий (24/7/365) прийом звітності від суб’єктів управління об’єктами державної власності та суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Зазначене унеможливить здійснення аналізу отриманої інформації та прийняття вчасних важливих управлінських рішень, що негативно вплине на економіку країни в цілому;
• на період пошуку (проведення тендерних процедур) нового хмарного провайдера Міністерство, при відсутності власних технічних потужностей, має забезпечити тимчасове зберігання резервних копій баз даних.
Застосування Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства під час закупівель у 2021 році послуг за предметом “72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги з надання у користування серверних потужностей хмарного середовища для обробки та зберігання даних)ˮ переговорної процедури та здійснення закупівлі у ТОВ “ГІГАКЛАУДˮ зумовлено тим, що тільки зазначене товариство може надати вищевказані послуги.
Очікувана вартість:
288 000.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%
- Подіянадання послуг
- ОписРозрахунки здійснюються Замовником щоквартально протягом 20-ти робочих днів шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за фактично надані Послуги після підписання Сторонами Акту приймання-передачі Послуг.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях20 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з надання у користування серверних потужностей хмарного середовища для обробки та зберігання даних
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 24.12.2021
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІГАКЛАУД"
Оскарження: 17.03.2021 17:04 - 28.03.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
39792589
-
Контактна особа:
Коханевич А. В. +380442337170
-
Адреса:
03022, Україна, м. Київ, г. Киев, Голосіївський район ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА будинок 37 ЛІТЕРА В
Оскарження: 17.03.2021 17:04 - 28.03.2021 00:00
Ціна пропозиції
287 942.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.03.2021 17:04
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
d5bb48253f0a49f9b2cdbbe8085cd9cc
Ідентифікатор договору:
UA-2021-03-17-015411-c-c1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІГАКЛАУД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39792589
-
Контактна особа:
Коханевич А. В. +380442337170
-
Адреса:
03022, Україна, м. Київ, г. Киев, Голосіївський район ВУЛИЦЯ ВАСИЛЬКІВСЬКА будинок 37 ЛІТЕРА В
Номер договору:
45
Сума договору:
287 942.40 UAH з ПДВ
Сума договору:
239 952.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
06.04.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
06.04.2021 14:17
Статус:
Виконаний