• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини приміщень корпусу А центральної поліклініки комунального некомерційного підприємства «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» по вул.Федьковича, 16 в м.Тернополі (Код ДК 021:2015 - 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт; ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. Всі інші документи тендерної пропозиції можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. 2. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну та/або фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – Комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня», код за ЄДРПОУ 04528442, 46002, м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1а, р/р UA553005280000026005455077663 в ОТП Банк, м. Київ; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 202__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 12 200 (дванадцять тисяч двісті грн 00коп) грн.00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше дев’яносто робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (у вигляді конкретної дати). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Строк сплати за гарантією має становити не більше 5 банківських днів з дня отримання вимоги. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має вступити в силу з дати її видачі та бути чинною протягом всього періоду її дії. Набуття чинності забезпечення тендерної пропозиції підтверджується листом банку-гаранта, який Учасник в обов’язковому порядку надає у складі документів тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі тендерної пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення тендерної пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку, який повинен складати суму не менше суми гарантії. Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної документації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію/документи, що надаються у складі тендерної пропозиції, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.

Завершена

2 444 473.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 222.36 UAH
Номер: 6cbe12a4b67442518b1489154706b6ba
Внутрішній номер закупівлі: 9106489
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-17-015203-c   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня"
Контактна особа: Філь Лариса Павлівна 380352521953 tmdl_@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 2 444 473.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 12 222.36 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 12 200.00 UAH
Період уточнення: 17.03.2021 16:51 - 22.03.2021 23:00
Період прийому пропозицій: 17.03.2021 16:51 - 02.04.2021 17:00
Аукціон: 05.04.2021 15:24 - 05.04.2021 16:03
Період кваліфікації: 05.04.2021 16:03 - 27.04.2021 20:33
Період завантаження договору: 27.04.2021 20:33 - 17.05.2021 20:33
Умови оплати:
виконання робіт - 30%
виконання робіт - 70%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт частини приміщень корпусу А центральної поліклініки комунального некомерційного підприємства «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» по вул.Федьковича, 16 в м.Тернополі (Код ДК 021:2015 - 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт; ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Кількість 1 роботи
Період постачання до 25.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП"

Оскарження: 12.04.2021 19:59 - 23.04.2021 00:00
Початкова пропозиція 1 999 494.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 555 555.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
12.04.2021 19:59
Відповіді на вимоги 11
Документи 56
Скарги 0
ФОП ПОЧАЦЬКИЙ ЮРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ

Оскарження: 19.04.2021 20:02 - 30.04.2021 00:00
Початкова пропозиція 1 748 096.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 556 100.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
19.04.2021 20:02
Відповіді на вимоги 11
Документи 40
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд"

Оскарження: 19.04.2021 20:09 - 30.04.2021 00:00
Початкова пропозиція 1 949 472.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 949 472.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
19.04.2021 20:09
Відповіді на вимоги 11
Документи 75
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільське управління механізації"

Оскарження: 19.04.2021 20:14 - 30.04.2021 00:00
Початкова пропозиція 2 431 284.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 412 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
19.04.2021 20:14
Відповіді на вимоги 11
Документи 63
Скарги 0
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДРА-ТЕРНОПІЛЬ"

Оскарження: 27.04.2021 20:33 - 08.05.2021 00:00
Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Початкова пропозиція 2 413 386.12 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 413 386.12 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.04.2021 20:33
Відповіді на вимоги 11
Документи 67
Скарги 0

Контракти

Номер: 27d65bf4b05842afa663399c719fac55
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-17-015203-c-a1
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДРА-ТЕРНОПІЛЬ"
Номер договору: 92
Сума договору: 2 413 386.12 UAH з ПДВ
Сума договору: 2 011 155.10 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 13.05.2021 11:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 92.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s