-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Поставка "Покупцю" канцелярські товари
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Місце знаходження Замовника: 13331, Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Осівка,1А. Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Оплата товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично наданий товар на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаної накладної Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності).
Завершена
2 060.60
UAH без ПДВ
Номер:
384c89d4a9b34801986128a25e31a69e
Внутрішній номер закупівлі:
9068008
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-03-16-002684-c
Замовник:
ВІДДІЛ ФІНАНСІВ ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44133976
-
Адреса:
13331, Україна, Житомирська область, Бердичівський р-н, село Швайківка, вул.Осівка, будинок 1а
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Суркова Алла Анатоліївна +380982723282 shvaikivkafin@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
2 060.60 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписДжерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Місце знаходження Замовника: 13331, Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Осівка,1А. Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Оплата товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично наданий товар на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаної накладної Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності).
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір
Кількість
17 штуки
Період постачання
до 26.03.2021
Місце постачання
13331, Україна, Житомирська область, Бердичівський р-н, село Швайківка, вул.Осівка, будинок 1а
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Столяр Г.П.
×
-
Код ЄДРПОУ:
2731610367
-
Контактна особа:
Столяр Галина Петрівна 0414322038 sgp.zvit@gmail.com
-
Адреса:
13300, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Європейська,8
Ціна пропозиції
2 060.60 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.03.2021 11:35
Документи
1
Скарги
0
Контракти
Номер:
550554176bb047a786d75988e4393993
Ідентифікатор договору:
UA-2021-03-16-002684-c-c1
Постачальник:
ФОП Столяр Г.П.
×
-
Код ЄДРПОУ:
2731610367
-
Контактна особа:
Столяр Галина Петрівна 0414322038 sgp.zvit@gmail.com
-
Адреса:
13300, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Європейська,8
Номер договору:
227
Сума договору:
2 060.60 UAH без ПДВ
Період дії договору:
16.03.2021 03:00 - 31.12.2021 03:00
Дата підписання:
16.03.2021 00:00
Статус:
Підписаний