• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу "Долинський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 4 Долинської міської ради" по вул. Ольгерда Бочковського, 1 м. Долинська Кіровоградської області"

Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій у формі гарантії. Гарантії надаються у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, інших нормативних актів законодавства України, обов’язково повинно містити найменування предмета закупівлі та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють Порядок здійснення операцій за гарантіями. Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією відповідного Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою). У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. При перевірці тендерної пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подану Учасником тендерну пропозицію може бути відхилено Замовником. Термін дії гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені). Валюта гарантій: гривня. В тексті гарантії повинно бути зазначено: - конкретна дата вступу гарантії в дію та термін дії гарантії (конкретна дата); - конкретно визначену суму гарантії, встановлену Замовником; - гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів з дня отримання гарантом вимоги бенефіціара. Спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту у гарантії не зазначається. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або гарантії не відповідають вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. У межах та з метою проведення даних торгів, сума забезпечення складає: 65 402,00 грн. (шістдесят п’ять тисяч чотириста дві гривні) (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону). Банківські реквізити замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації (р/р UA 878201720355159002000147589 Держказначейська служба України, м. Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 43876025).

Завершена

13 080 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 403.00 UAH
Номер: 61ac940143a34430a9e65b3f8458c5c8
Внутрішній номер закупівлі: 8941485
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-05-009243-c   
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактна особа: Євгеній Богушевич +380994574461 dkbid@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 13 080 500.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 65 403.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 65 402.00 UAH
Період уточнення: 05.03.2021 15:23 - 16.03.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 05.03.2021 15:23 - 26.03.2021 19:00
Аукціон: 29.03.2021 11:42 - 29.03.2021 12:15
Період кваліфікації: 29.03.2021 12:15 - 16.04.2021 15:43
Період завантаження договору: 16.04.2021 15:43 - 06.05.2021 15:43
Нецінові критерії:
Строк виконання робіт 15%
Термін оплати 15%
Умови оплати:
інша подія - 30%
виконання робіт - 70%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
"Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу "Долинський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 4 Долинської міської ради" по вул. Ольгерда Бочковського, 1 м. Долинська Кіровоградської області"
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 28500, Україна, Кіровоградська область, м. Долинська, вул. Ольгерда Бочковського, 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністтю "ГІДРОЕЛЕКТРОЦЕНТР"

Оскарження: 05.04.2021 13:24 - 16.04.2021 00:00
Початкова пропозиція 11 683 564.81 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
11 618 161.81 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
05.04.2021 13:24
Відповіді на вимоги 10
Документи 45
Скарги 0
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДТАЙМ"

Оскарження: 09.04.2021 09:01 - 20.04.2021 00:00
Початкова пропозиція 12 427 326.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
11 675 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
09.04.2021 09:01
Відповіді на вимоги 10
Документи 94
Скарги 0
ТОВ "СТАР КРАФТ"
Початкова пропозиція 12 200 070.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
12 200 070.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "АРТАЛЕКС"

Оскарження: 16.04.2021 15:43 - 27.04.2021 00:00
Початкова пропозиція 12 782 747.88 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
12 782 747.88 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.04.2021 15:43
Відповіді на вимоги 10
Документи 27
Скарги 0

Контракти

Номер: 062127d2f0b84040861f7bde99c8e48b
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-05-009243-c-b1
Постачальник: ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "АРТАЛЕКС"
Номер договору: 38/2021
Сума договору: 12 782 747.88 UAH з ПДВ
Сума договору: 10 652 289.90 UAH без ПДВ
Період дії договору: 30.04.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 30.04.2021 09:03
Статус:
Виконаний
PDF
Дог Дол школа.PDF
PDF
Долинська ЗОШ № 4 ДЦ+Граф.PDF
PDF
Дод угода ЗОШ 4 Долинська.PDF
p7s
sign.p7s
pdf
ДЦ Дол бц.pdf
p7s
sign.p7s
PDF
Долинська ЗОШ 4 ДЦ+граф.PDF
PDF
Долинська ЗОШ 4 Дод угода.PDF
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s