-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Папір офісний
Папір офісний (детально у Додатку №2 до ТД). Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» і не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів через відсутність технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Торги не відбулися
41 400.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 210.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 210.00 UAH
Номер:
71ef03fa6c214348a3f1623b205eb3d9
Внутрішній номер закупівлі:
8896972
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-03-03-005214-a
Замовник:
ВП “Автоматика та машинобудування” ДП “НАЕК “Енергоатом”
×
-
Код ЄДРПОУ:
39688675
-
Адреса:
52204, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, вул. Гагаріна, 4
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Климович Інна Миколаївна 0665361339 I.KLIMOVICH@DIREKCY.ATOM.GOV.UA
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
41 400.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
210.00 UAH
Період уточнення:
03.03.2021 15:20 - 25.03.2021 23:00
Період прийому пропозицій:
03.03.2021 15:20 - 05.04.2021 12:00
Період прекваліфікації:
з 05.04.2021 12:00
Аукціон:
з 11.05.2021 13:57
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунок за продукцію здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом - по узгодженим цінам в національній валюті України протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з моменту поставки та проходження вхідного контролю Продукції за кількістю та якістю відповідно до нормативних документів Покупця, в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточних рахунок Постачальника зазначений в Договорі, згідно рахунку наданого Постачальником; якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях25 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний
Кількість
600 пачок
Період постачання
до 21.05.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Початкова / Кінцева пропозиція
Результати прекваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "СМАРТФОРЕСТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41651246
-
Контактна особа:
Володимир Смик +380442291457 tov.smartforest@ukr.net
-
Адреса:
04073, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ КИРИЛІВСЬКА, будинок 152А
Початкова пропозиція
41 370.00 UAH без ПДВ /
41 370.00 UAH без ПДВ
41 370.00 UAH без ПДВ
Результати прекваліфікації
Очікує рішення
Відповіді на вимоги
10
Документи
8
Скарги
0