• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів Долинського ліцею №1

Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

115 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 577.50 UAH
Номер: 2871a8aaa0d74fd3a1ff3fc9ece0a454
Внутрішній номер закупівлі: 8888429
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-03-001110-b   
Замовник: Управління освіти Долинської міської ради
Контактна особа: Боднар Ірина Зіновіївна +380347728093 irynabodnar88@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 115 500.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 577.50 UAH
Період уточнення: 03.03.2021 11:42 - 09.03.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 03.03.2021 11:42 - 19.03.2021 00:00
Аукціон: 19.03.2021 11:04 - 19.03.2021 11:25
Період кваліфікації: 19.03.2021 11:25 - 23.03.2021 13:49
Період завантаження договору: 23.03.2021 13:49 - 12.04.2021 13:49
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів Долинського ліцею №1
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 77500, Україна, Івано-Франківська область, м. Долина, вул. Пачовського, 3 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Гаф'як Галина Володимирівна

Оскарження: 23.03.2021 13:49 - 03.04.2021 01:00
Початкова пропозиція 113 575.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
113 575.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.03.2021 13:49
Відповіді на вимоги 9
Документи 18
Скарги 0
Фізична особа-підприємець Бартків Лідія Степанівна
Початкова пропозиція 115 500.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
115 500.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 4
Скарги 0

Контракти

Номер: 63e879cf1b384f2fb5914ca65a9a9b39
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-03-001110-b-c1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Гаф'як Галина Володимирівна
Номер договору: 81
Сума договору: 113 575.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.04.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання: 05.04.2021 00:00
Статус:
Розірваний
pdf
Договір _81.pdf
Договір
p7s
sign.p7s