• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів Долинського ліцею "Інтелект"

Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

187 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 935.00 UAH
Номер: ccdc9b00c378423eb74d0ce93678c4a8
Внутрішній номер закупівлі: 8888294
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-03-002508-a   
Замовник: Управління освіти Долинської міської ради
Контактна особа: Бубенко Віра Михайлівна +380347728093 tender_osvitamr@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 187 000.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 935.00 UAH
Період уточнення: 03.03.2021 11:42 - 09.03.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 03.03.2021 11:42 - 19.03.2021 00:00
Аукціон: 19.03.2021 15:51 - 19.03.2021 16:12
Період кваліфікації: 19.03.2021 16:12 - 24.03.2021 17:10
Період завантаження договору: 24.03.2021 17:10 - 13.04.2021 17:10
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів Долинського ліцею"Інтелект"
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 77500, Україна, Івано-Франківська область, м. Долина, вул. Чорновола, 6А На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа підприємець Андрущакевич Оксана Михайлівна

Оскарження: 24.03.2021 17:10 - 04.04.2021 01:00
Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Початкова пропозиція 179 333.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
179 333.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.03.2021 17:10
Відповіді на вимоги 9
Документи 24
Скарги 0
Фізична особа-підприємець Андрух Уляна Ігорівна
Початкова пропозиція 180 235.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
180 235.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 16
Скарги 0

Контракти

Номер: cf2383abc427445591b6f22f1910af7e
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-03-002508-a-c1
Постачальник: Фізична особа підприємець Андрущакевич Оксана Михайлівна
Номер договору: 79
Сума договору: 179 333.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.04.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання: 05.04.2021 00:00
Статус:
Розірваний
pdf
Договір _79.pdf
pdf
Додаткова угода 1 (до дог. _79).pdf
p7s
sign.p7s