• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Папір офісний 2 Лоти

Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Під місцем поставки слід розуміти: пл. Шашкевича, 1, м.Львів, 79000; м. Рівне, вул. Замкова 29, 33001; м. Луцьк, вул. Володимирська, 1, 43006

Завершена

3 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 000.00 UAH
Номер: bef71837d4454365ab4cc28139fbe916
Внутрішній номер закупівлі: 8880087
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-02-003360-c   
Замовник: ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ЛЬВІВ)
Контактна особа: Соломія Шпинда +380322350278 vmtz@lv.minjust.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 3 200 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 02.03.2021 21:46 - 30.03.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 02.03.2021 21:46 - 09.04.2021 22:00
Аукціон: 12.04.2021 12:40 - 12.04.2021 13:30
Період кваліфікації: 12.04.2021 13:30 - 14.04.2021 11:01
Період завантаження договору: 14.04.2021 11:00 - 04.05.2021 11:00

Тендерна документація (документи однакові для усіх лотів)

  • Лот №1 ₴2 200 000.00 Лот №1 Папір А4 клас «С» та клас «В»
  • Лот №2 ₴1 000 000.00 Лот №2 Папір А4 клас «А»