• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів Грабівської гімназії

Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

108 350.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 541.75 UAH
Номер: 29f1b6d15b934a7786875c50282530ed
Внутрішній номер закупівлі: 8876882
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-02-002871-c   
Замовник: Управління освіти Долинської міської ради
Контактна особа: Боднар Ірина Зіновіївна +380347728093 irynabodnar88@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 108 350.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 541.75 UAH
Період уточнення: 02.03.2021 16:37 - 08.03.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 02.03.2021 16:37 - 18.03.2021 00:00
Аукціон: 18.03.2021 13:20 - 18.03.2021 13:41
Період кваліфікації: 18.03.2021 13:41 - 19.03.2021 13:32
Період завантаження договору: 19.03.2021 13:32 - 08.04.2021 13:32
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів Грабівської гімназії
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 77623, Україна, Івано-Франківська область, с. Грабів, вул. Івана Франка, 178 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП Фізична особа-підприємець Чігур Василь Ігнатович

Оскарження: 19.03.2021 13:32 - 30.03.2021 01:00
Початкова пропозиція 107 954.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
107 954.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.03.2021 13:32
Відповіді на вимоги 9
Документи 8
Скарги 0
Фізична особа-підприємець Дудка Оксана Миколаївна
Початкова пропозиція 108 152.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
108 152.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 8
Скарги 0

Контракти

Номер: 9889ac60aeda4b388a0e0b581e80928f
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-02-002871-c-b1
Постачальник: ФОП Фізична особа-підприємець Чігур Василь Ігнатович
Номер договору: 75
Сума договору: 107 954.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 02.04.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання: 02.04.2021 00:00
Статус:
Розірваний
pdf
Договір _75.pdf
Договір
p7s
sign.p7s