• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів Лоп'янського ліцею

Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

220 550.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 102.75 UAH
Номер: 6d7f0c23aeb5457d94d4386613352c27
Внутрішній номер закупівлі: 8876499
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-02-006258-a   
Замовник: Управління освіти Долинської міської ради
Контактна особа: Бубенко Віра Михайлівна +380347728093 tender_osvitamr@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 220 550.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 102.75 UAH
Період уточнення: 02.03.2021 16:28 - 08.03.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 02.03.2021 16:28 - 18.03.2021 00:00
Аукціон: 18.03.2021 15:59 - 18.03.2021 16:26
Період кваліфікації: 18.03.2021 16:26 - 24.03.2021 17:12
Період завантаження договору: 24.03.2021 17:12 - 13.04.2021 17:12
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів Лоп'янського ліцею
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 77622, Україна, Івано-Франківська область, с. Лоп'янка, вул. Шевченка, 229 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа підприємець Андрущакевич Оксана Михайлівна

Оскарження: 24.03.2021 17:12 - 04.04.2021 01:00
Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Початкова пропозиція 200 200.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
169 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.03.2021 17:12
Відповіді на вимоги 9
Документи 27
Скарги 0
ФОП Фізична особа -підприємець Рибчак Надія Михайлівна
Початкова пропозиція 220 209.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
170 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 3
Скарги 0
ФОП Фізична особа-підприємець Чігур Василь Ігнатович
Початкова пропозиція 220 550.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
220 550.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 6491ab3a25314ace834d8fff8f2c6fb3
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-02-006258-a-b1
Постачальник: Фізична особа підприємець Андрущакевич Оксана Михайлівна
Номер договору: 80
Сума договору: 169 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.04.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання: 05.04.2021 00:00
Статус:
Розірваний
Договір
pdf
Додаткова угода 1 (до дог. _80).pdf
p7s
sign.p7s