• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів Солуківського ліцею

Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

102 300.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 511.50 UAH
Номер: 0d93c7ac4b584a558c49c380349ee04b
Внутрішній номер закупівлі: 8873922
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-02-008719-b   
Замовник: Управління освіти Долинської міської ради
Контактна особа: Бубенко Віра Михайлівна +380347728093 tender_osvitamr@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 102 300.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 511.50 UAH
Період уточнення: 02.03.2021 15:27 - 08.03.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 02.03.2021 15:27 - 18.03.2021 00:00
Аукціон: 18.03.2021 11:44 - 18.03.2021 12:05
Період кваліфікації: 18.03.2021 12:05 - 19.03.2021 13:46
Період завантаження договору: 19.03.2021 13:46 - 08.04.2021 13:46
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів Солуківського ліцею
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 77523, Україна, Івано-Франківська область, с. Солуків, вул. Центральна, 81 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Андрух Уляна Ігорівна

Оскарження: 19.03.2021 13:46 - 30.03.2021 01:00
Початкова пропозиція 98 670.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
98 670.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.03.2021 13:46
Відповіді на вимоги 9
Документи 28
Скарги 0
ФОП Фізична особа-підприємець Чігур Василь Ігнатович
Початкова пропозиція 101 574.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
101 574.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 2ecbd254588842c598fd81a5b86b17bb
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-02-008719-b-c1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Андрух Уляна Ігорівна
Номер договору: 77
Сума договору: 68 275.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 02.04.2021 00:00 - 31.03.2022 23:59
Дата підписання: 02.04.2021 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір _77.pdf
pdf
Додаткова угода 1 (до дог. _77).pdf
pdf
Додаткова угода 2 (до дог. _77).pdf
pdf
Додаткова угода 3 (до дог. _77).pdf
p7s
sign.p7s