• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів Малотур’янського ліцею

Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

200 370.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 001.85 UAH
Номер: 211b0f0bad1d4d22afd8b2eac01cc9b8
Внутрішній номер закупівлі: 8873841
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-02-008626-b   
Замовник: Управління освіти Долинської міської ради
Контактна особа: Боднар Ірина Зіновіївна +380347728093 irynabodnar88@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 200 370.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 001.85 UAH
Період уточнення: 02.03.2021 15:24 - 08.03.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 02.03.2021 15:24 - 18.03.2021 00:00
Аукціон: 18.03.2021 12:51 - 18.03.2021 13:18
Період кваліфікації: 18.03.2021 13:18 - 23.03.2021 13:55
Період завантаження договору: 23.03.2021 13:55 - 12.04.2021 13:55
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів Малотур’янського ліцею
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 77551, Україна, Івано-Франківська область, с. Мала Тур'я, вул. Тур'янська, 38 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП "МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"

Оскарження: 23.03.2021 13:55 - 03.04.2021 01:00
Початкова пропозиція 196 860.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
196 860.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.03.2021 13:55
Відповіді на вимоги 9
Документи 30
Скарги 0
Фізична особа-підприємець Ленгевич Галина Олександрівна
Початкова пропозиція 199 100.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
199 100.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 18
Скарги 0
Фізична особа-підприємець Бартків Лідія Степанівна
Початкова пропозиція 200 370.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
200 370.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 4
Скарги 0

Контракти

Номер: 3bd7f4bb47f744eda4577bf51cc8b931
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-02-008626-b-c1
Постачальник: ФОП "МАЛЬОН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
Номер договору: 83
Сума договору: 205 747.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.04.2021 00:00 - 31.03.2022 23:59
Дата підписання: 05.04.2021 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір _83.pdf
pdf
Додаткова угода 1 (до дог. _83).pdf
pdf
Додаткова угода 2 (до дог. _83).pdf
pdf
Додаткова угода 3 (до дог. _83).pdf
p7s
sign.p7s