• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з телефонного зв’язку (272-АТС та «хмарна АТС»)

Завершена

72 922.61 UAH з ПДВ
Номер: 73d85eaf03534f218699e47a979f6df2
Внутрішній номер закупівлі: 8855003
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-01-005557-b   
Замовник: Головний сервісний центр МВС
Контактна особа: Дубас Максим Леонідович 080442722887 mtz@hsc.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі данихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування: На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 889 «Про утворення територіальних органів з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ» утворений Головний сервісний центр МВС (далі – ГСЦ МВС). Відповідно до Положення про Головний сервісний центр МВС, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07 листопада 2015 р. № 1393 (у редакції наказу МВС України від 24 квітня 2020 року № 354), ГСЦ МВС є міжрегіональним територіальним органом з надання сервісних послуг Міністерства внутрішніх справ України. Основним завданням ГСЦ МВС є забезпечення державного обліку зареєстрованих транспортних засобів, видачі (обміну) посвідчень водія, свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу та ін. Телекомунікаційні послуги телефонного зв’язку та передачі даних, які отримують регіональні та територіальні сервісні центри повинні забезпечувати: постійну взаємодію між сервісними центрами та оперативний зв’язок з центральними органами виконавчої влади; ефективне виконання важливих завдань; безперебійний обмін інформацією із взаємодіючими структурними підрозділами; високий рівень якості обслуговування абонентів; раціональне та ефективне використання бюджетних коштів; надійність мережі зв’язку; вимоги щодо конфіденційності наданих послуг. Оператор ПАТ «Укртелеком» є домінуючим оператором телекомунікацій в Україні. Для забезпечення ГСЦ МВС надійним зв’язком у 2020 році використовувались послуги ПАТ «Укртелеком» на підставі договору від 07.04.2020 № K.U.-5513 між ГСЦ МВС та ПАТ «Укртелеком». Згідно з вищенаведеним договором ПАТ «Укртелеком» надавав такі телекомунікаційні послуги: надання в користування та обслуговування міських та відомчих телефонних номерів; послуги місцевого, міжміського та міжнародного телефонного зв’язку з міських телефонних номерів; надання в користування з’єднувальних ліній для підключення відомчих АТС НП України до мережі загального користування; надання в користування ліній безпосереднього зв’язку; надання послуг передачі даних; послуги голосової телефонії з використанням мережі Інтернет за протоколом SIP «SIP Trunk», тарифний план «Офіс 10 Trunk», п’ять голосових сесій та міський телефонний номер 044-290-19-88, який використовується інформаційним центром ГСЦ МВС та до якого підключено інформаційні центри регіональних сервісних центрів. Частина абонентських телефонних номерів закріплені за посадовими особами керівного складу, відділом документального забезпечення ГСЦ МВС, як довідкові, керівникам держави, обласних державних адміністрацій тощо. Стабільне функціонування ГСЦ МВС та оперативне вирішення завдань Міністерства внутрішніх справ України, Кабінету Міністрів України безпосередньо залежить від постійної забезпеченості працівників міськими телефонами з незмінними номерами, які в обов’язковому порядку надаються до зазначених керівних органів та занесені також у довідники державних організацій та ЗМІ. Надання телекомунікаційних послуг здійснюється в цілодобовому режимі і не передбачає можливості припинення та зміни оператора телекомунікацій для отримання вищезазначених послуг. Зміна існуючого оператора ПАТ «Укртелеком» на іншого можливого оператора телекомунікації призведе до: втрати оперативного та конфіденційного зв’язку між структурними підрозділами ГСЦ МВС, іншими державними органами і установами, що зашкодить нормальній роботі сервісних центрів та не дозволить здійснювати покладені на неї завдання із надання сервісних послуг громадянам; виникнення негативних наслідків, які пов’язані зі значними фінансовими витратами на підключення та повну заміну існуючих телефонних номерів; побудови нових каналів зв’язку, що не може бути виконано в короткий термін і призведе до тимчасового припинення надання телекомунікаційних послуг ГСЦ МВС; виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Зважаючи на те, що: оператор ПАТ «Укртелеком» виконує усі вимоги щодо послуг ГСЦ МВС; використовування діючих мережевих комунікацій, вже побудованих певним постачальником послуг – ПАТ «Укртелеком», дозволить заощадити кошти державного бюджету та забезпечить безперервне функціонування ГСЦ МВС; зміна існуючого оператора телекомунікацій ПАТ «Укртелеком» на іншого можливого оператора телекомунікацій призведе до зміни існуючих телефонних номерів, що вимагатиме додаткових витрат, які не передбачені бюджетом ГСЦ МВС та втрати раніше витрачених коштів, вважаємо недоцільним зміну оператора, який надає ГСЦ МВС послуги телефонного зв’язку та передачі даних. Відповідно до Закону України «Про телекомунікації» від 18 листопада 2003 року № 1280-IV (зі змінами), право на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій суб’єкт господарювання набуває шляхом подання до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій. Відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону оператори, провайдери телекомунікацій, інформація про яких внесена до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій (далі – Реєстр), у разі невідповідності відомостей про таких суб’єктів господарювання у Реєстрі повинні протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом подати до НКРЗІ повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій згідно із статтею 42 Закону України «Про телекомунікації». Здійснення діяльності у сфері телекомунікацій без подання повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій забороняється. Відповідно до витягу з Реєстру, підписаного Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації 13 лютого 2020 року, ПАТ «Укртелеком» надає послуги телефонії будь-якому абоненту телекомунікаційної мережі загального користування на території міста Києва та 24 областей України. Тому на даний час, існує нагальна потреба ГСЦ МВС у здійсненні закупівлі послуг телефонного зв’язку та передачі даних у ПАТ «Укртелеком». Враховуючи викладене, наявні підстави застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону, а саме якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності такого випадку – відсутність конкуренції з технічних причин. Відповідно до частини першої статті 16 та частини першої статті 40 Закону тендерний комітет ГСЦ МВС направив лист від 9 лютого 2021 р. № 31/15-1-6497 на адресу ПАТ «Укртелеком» про участь у переговорах та надання необхідних документів про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону. ПАТ «Укртелеком» надало для перевірки кваліфікаційним вимогам наступні документи: – інформаційну довідку (форма довільна) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка повинна містити таку інформацію: найменування обладнання; кількість; технічний стан; форма власності); – інформаційну довідку (форма довільна) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (довідка повинна містити таку інформацію: П.І.Б., кваліфікація, посада, стаж роботи); – інформаційну довідку (форма довільна) про наявність досвіду виконання аналогічного договору(-ів) (за останні два роки), яка має містити таку інформацію: дата та номер договору; найменування замовника; предмет договору; сума договору; загальний строк дії договору; – на підтвердження вищевказаної довідки, копію договору(-ів); – копію Статуту (із змінами у разі наявності); – копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість або свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість; – документ, який підтверджує наявність проведення переговорної процедури закупівлі; – документи, якими надано повноваження представнику діяти від імені учасника. З наданих документів вбачається, що документація ПАТ «Укртелеком» відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника. З метою здійснення закупівлі послуг за предметом: «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних– за кодом ДК 021:2015 – 64210000-1 (послуги з телефонного зв’язку (272-АТС та «хмарна АТС»)), пропонується обрати процедуру закупівлі – переговорну процедуру закупівлі. Строк надання послуги: січень-грудень 2021 року. Переговори проведено: 19.02.2021 об 15 год. 00 хв., протокол № 55.
Очікувана вартість: 72 922.61 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з телефонного зв’язку (272-АТС та «хмарна АТС»)
Код ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Кількість 12 послуга
Період постачання 01.01.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук'янівська, 62 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Публічне акціонерне товариство «Укртелеком»

Оскарження: 01.03.2021 17:58 - 12.03.2021 00:00
Ціна пропозиції 72 922.61 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.03.2021 17:58
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: af1604b012d8406fbdc6feab9a37c29c
Ідентифікатор договору: UA-2021-03-01-005557-b-a1
Постачальник: Публічне акціонерне товариство «Укртелеком»
Номер договору: K.U.-5513/21/54
Сума договору: 72 922.61 UAH з ПДВ
Сума договору: 60 768.84 UAH без ПДВ
Період дії договору: 01.01.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 15.03.2021 09:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір від 15.03.2021 - Укртелеком - 272АТС.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ № 1.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s