• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

канцтовари

канцтовари: 1. Папір А-4 Ballet Classic, щільність 80 г/ м2 -70 пачек 2. Файли А 4 + Delta, 30 мкм 100 шт. в пачці - 10 пачек 3. Папка - реєстратор, 50 мм А 4 Axent Prestige, двостороння фісташкова або зелена - 5 шт. 4.Папка - реєстратор, 70 мм А 4 Axent Prestige, двостороння фісташкова або зелена - 10 шт. 5. Книга обліку А 4 Буромакс тверда обкладинка, клітинка, 96 аркушів - 87 шт. 6.Книга обліку А 4 тверда обкладинка, клітинка, 176 аркушів - 20 шт. 7. папка-швидкозшивач А 4 Optima калейдоскоп, прозора верхня обкладинка, зелений колір- 50 шт. 8. швидкозшивач картонний А 4 в упаковці 10 шт.- 10 уп. Вимоги до постачальника: 1 Доставка товару здійснюється за рахунок постачальника 2. Надати договір зі специфікацією та видаткову накладну 3. Цінову пропозицію.

Завершена

11 765.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 117.65 UAH
Номер: 7591ba24aaf14b20957bab0a682b8e43
Внутрішній номер закупівлі: 874378
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-05-18-001944-b   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського р-ну м.Києва"
Контактна особа: Адаменко Лілія Василівна 380445509518 kdcdplan@ukr.net http://tychyny12.kiev.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 11 765.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 117.65 UAH
Період уточнення: 18.05.2017 15:22 - 23.05.2017 11:00
Період прийому пропозицій: 23.05.2017 12:00 - 24.05.2017 12:00
Аукціон: 25.05.2017 13:59 - 25.05.2017 14:32
Період кваліфікації: 25.05.2017 14:32 - 26.05.2017 12:35
Період завантаження договору: 25.05.2017 14:32 - 14.06.2017 14:32

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
канцтовари: 1. Папір А-4 Ballet Classic, щільність 80 г/ м2 -70 пачек 2. Файли А 4 + Delta, 30 мкм 100 шт. в пачці - 10 пачек 3. Папка - реєстратор, 50 мм А 4 Axent Prestige, двостороння фісташкова або зелена - 5 шт. 4.Папка - реєстратор, 70 мм А 4 Axent Prestige, двостороння фісташкова або зелена - 10 шт. 5. Книга обліку А 4 Буромакс тверда обкладинка, клітинка, 96 аркушів - 87 шт. 6.Книга обліку А 4 тверда обкладинка, клітинка, 176 аркушів - 20 шт. 7. папка-швидкозшивач А 4 Optima калейдоскоп, прозора верхня обкладинка, зелений колір- 50 шт. 8. швидкозшивач картонний А 4 в упаковці 10 шт.- 10 уп. Вимоги до постачальника: 1 Доставка товару здійснюється за рахунок постачальника 2. Надати договір зі специфікацією та видаткову накладну 3. Цінову пропозицію.
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 352 штуки
Період постачання 01.06.2017 - 12.06.2017
Місце постачання 02098, Україна, Київська область, Київ, пр-т П.Тичини,12 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

Оскарження: 25.05.2017 14:32 - 30.05.2017 12:35
Початкова пропозиція 8 598.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 598.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.05.2017 12:35
Документи 7
Скарги 0
ТОВ "Бумвест"
Початкова пропозиція 9 874.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
9 748.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 0
Скарги 0
ТОВ "Канцелярія успіху плюс"
Початкова пропозиція 10 919.30 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
9 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 2
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
Початкова пропозиція 11 694.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
10 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 0dba296839b24317a35ad995bac19a7a
Ідентифікатор договору: UA-2017-05-18-001944-b-c1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
Номер договору: 28
Сума договору: 8 598.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 01.06.2017 00:00 - 31.12.2017 00:00
Дата підписання: 06.06.2017 11:00
Статус:
Підписаний
PDF
договор.PDF