-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з організації шкільного харчування
Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі - переговорна процедура
Завершена
1 616 007.00
UAH без ПДВ
Номер:
7676e6f4c2f14413a1cf4b456c781592
Внутрішній номер закупівлі:
8698698
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-02-19-000003-b
Замовник:
Житомирська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 20 Житомирської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
22059100
-
Адреса:
10012, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Східна, 65
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Булич Олена Сергіївна +380976012320 elenabulich@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування умови застосування:
Враховуючи ті обставини, що тендер згідно предмету закупівлі: (ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги) Послуги з організації шкільного харчування двічі автоматично відмінений електронною системою закупівель у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій, у Замовника існує необхідність застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівельUA-2021-01-16-002032-a та UA-2021-02-01-003133-b відповідно).
Очікувана вартість:
1 616 007.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%
- Подіянадання послуг
- ОписРозрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після підписання Сторонами акта наданих послуг після фактичного надання послуг відповідно до умов даного договору, по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 днів з дня надання з урахуванням вимог даного договору.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації шкільного харчування
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Лук'янчук Лариса Єгорівна
Оскарження: 19.02.2021 00:13 - 02.03.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
2335704588
-
Контактна особа:
Лук'янчук Лариса Єгорівна +380674178881
-
Адреса:
10031, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Крошенська, 8, кв.153
Оскарження: 19.02.2021 00:13 - 02.03.2021 00:00
Ціна пропозиції
1 616 007.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.02.2021 00:13
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
80d3e60e0ac64d569f25e3f46bbd35da
Ідентифікатор договору:
UA-2021-02-19-000003-b-b1
Постачальник:
ФОП Лук'янчук Лариса Єгорівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2335704588
-
Контактна особа:
Лук'янчук Лариса Єгорівна +380674178881
-
Адреса:
10031, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Крошенська, 8, кв.153
Номер договору:
8
Сума договору:
1 506 756.35 UAH без ПДВ
Період дії договору:
03.03.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання:
03.03.2021 00:00
Статус:
Розірваний