• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прання, прасування та сухого чищення

Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції: 1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту); - для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; - для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця; - для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. 2. Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.

Завершена

199 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.60 UAH
Номер: 3514b2c51425452eb349fbf905d85fba
Внутрішній номер закупівлі: 8698544
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-18-013842-b   
Замовник: Сумський державний університет
Контактна особа: Ковбаса Юлія Володимирівна 380542687825 y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищенняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 199 920.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 999.60 UAH
Період уточнення: 18.02.2021 23:01 - 24.02.2021 16:00
Період прийому пропозицій: 24.02.2021 16:00 - 01.03.2021 17:00
Аукціон: 04.03.2021 13:55 - 04.03.2021 14:16
Період кваліфікації: 04.03.2021 14:16 - 11.03.2021 17:53
Період завантаження договору: 11.03.2021 17:53 - 31.03.2021 17:53
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з прання, прасування та сухого чищення
Код ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення
Кількість 9520 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Замостянська, 5; вул. Замостянська, 7; вул. Люблінська, 10; вул. Люблінська, 10а; вул. Санаторна, 31/1; вул. Санаторна, 31/2; урочище «Cосняк» На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП БЯТОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ

Оскарження: 11.03.2021 17:53 - 16.03.2021 00:00
Початкова пропозиція 189 448.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
170 884.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.03.2021 17:53
Документи 15
Скарги 0
ФОП ОСКАЛЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА
Початкова пропозиція 198 016.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
171 360.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: fdd8e80821e548fcad81f8c3c8cccd76
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-18-013842-b-c1
Постачальник: ФОП БЯТОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
Номер договору: 75
Сума договору: 205 060.80 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 28.02.2022 00:00
Дата підписання: 18.03.2021 10:00
Статус:
Виконаний
pdf
Дог_№75_18.03.21.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ №1 від 31.12.2021р. до дог №75.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ №2 від 26.01.2022 до дог №75.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s