• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне: папір офісний А4,Maestro Standart+,клас В, 80 г/м2,500л,Mondi

Технічні і якісні характеристики вказані в додатку до Договора№15 від 18.02.2021

Завершена

840.00 UAH без ПДВ
Номер: 95a7dc3b21994e3a892a754fec9cd187
Внутрішній номер закупівлі: 8692267
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-18-010122-b   
Замовник: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Маневицької селищної ради
Контактна особа: Олена Михальчук +380966213720 mykhalchuk2018gmail.com@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 840.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне: папір офісний А4,Maestro Standart+,клас В, 80 г/м2,500л,Mondi
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачок
Період постачання 18.02.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 44600, Україна, Волинська область, Маневичі, вул.100-річчя Маневич,53 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
МАРЧУК АЛІНА ВОЛОДИМИРІВНА
Ціна пропозиції 840.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.02.2021 15:42
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: d7dfb75013fe47b89ce1b3a24f51a737
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-18-010122-b-b1
Постачальник: МАРЧУК АЛІНА ВОЛОДИМИРІВНА
Номер договору: 15
Сума договору: 840.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.02.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 18.02.2021 15:30
Статус:
Підписаний
pdf
Дог.№15.pdf
p7s
sign.p7s