• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015: код 15530000-2 «Вершкове масло» (Вершкове масло)

Завершена

416 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 4cc5ff1a96b24adfbabedc3f35c53c83
Внутрішній номер закупівлі: 8660437
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-17-007533-a   
Замовник: СНЯТИНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Контактна особа: Микола Дмитрович Рожко +380347621668 snyatin_pni@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове маслоАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування умови застосування: ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю* 1. Найменування замовника: Снятинський психоневрологічний інтернат. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03188719. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Гоголя, буд. 23, м. Снятин, Івано-Франківська обл., 78300. 5. Вид предмета закупівлі: Товари. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Вершкове масло. 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 15530000-2 «Вершкове масло» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 8. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 15530000-2 «Вершкове масло». 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Вершкове масло – 3200 кг. 10. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: вул. Гоголя, буд. 23, м. Снятин, Івано-Франківська обл., 78300. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 12. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори: ФОП Оробець Іван Петрович. 15. Реєстраційний номер облікової картки платника податків постачальника товарів: 2777502214. 16. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори, контактні номери телефонів: 78364, Івано-Франківська обл., Снятинський р-н, село Завалля, вул. Храпківська, буд. 5, телефони +380965236545, +380975419856. 17. Узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі: 416 000,00 грн. (чотириста шістнадцять тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ. 18. Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої цієї статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: Застосовується переговорна процедура закупівлі відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. 19. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: На виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (надалі - Закон) перше оголошення Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-16-008828-c про проведення відкритих торгів для потреб Снятинського психоневрологічного інтернату на 2021 рік на закупівлю: ДК 021:2015: код 15530000-2 «Вершкове масло» (Вершкове масло) було оприлюднено «16» грудня 2020 року. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій «04» січня 2021 року була відсутня достатня кількість тендерних пропозицій та учасників аукціону, а саме: подано менше двох тендерних пропозицій. Автоматично системою даний тендер було відмінено на підставі п. 1 частини другої статті 32 Закону – подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Для забезпечення діяльності Снятинського психоневрологічного інтернату необхідність здійснення закупівлі: ДК 021:2015: код 15530000-2 «Вершкове масло» (Вершкове масло) залишилася та «26» січня 2021 року було оголошено повторно процедуру відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-26-011769-b. Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій «11» лютого 2021 року було повторно відсутня достатня кількість тендерних пропозицій (учасників аукціону) та автоматично системою даний тендер було відмінено на підставі п. 1 частини другої статті 32 Закону – подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Потреба у здійсненні закупівлі товару: ДК 021:2015: код 15530000-2 «Вершкове масло» (Вершкове масло) в Снятинського психоневрологічного інтернату залишилася та є необхідною для забезпечення потреб закладу. Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту 1 частини другої статті 40 Закону (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Отже, відповідно до вимог статті 4 Закону замовником затверджено зміни до річного плану закупівель на 2021 рік в частині обрання процедури закупівлі товару та Учасник підтвердив відповідність вимогам, що були визначені замовником у тендерній документації, надав підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» й підтвердив можливість поставки товару на умовах та у строки, передбачені умовами закупівлі. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. - Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII; - Зміни до річного плану закупівель Снятинського психоневрологічного інтернату на 2021 рік; - Оголошення ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-16-008828-c. - Звіт про результати проведення процедури закупівлі: UA-2020-12-16-008828-c. - Оголошення ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-26-011769-b. - Звіт про результати проведення процедури закупівлі: UA-2021-01-26-011769-b. ________________________ * Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю сформовано у відповідності до вимог статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Очікувана вартість: 416 000.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Вершкове масло
Код ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло
Кількість 3200 кілограм
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 78300, Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, вул. Гоголя, буд. 23 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП ОРОБЕЦЬ ІВАН ПЕТРОВИЧ

Оскарження: 17.02.2021 13:17 - 28.02.2021 00:00
Ціна пропозиції 416 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.02.2021 13:17
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: a78ec2e3ca774265b0878c34c276da01
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-17-007533-a-a1
Постачальник: ФОП ОРОБЕЦЬ ІВАН ПЕТРОВИЧ
Номер договору:
Сума договору: 416 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 01.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 01.03.2021 11:00
Статус:
Підписаний
pdf
договір 4о масло.pdf
p7s
sign.p7s
PDF
дод.угода масло.PDF
p7s
sign.p7s