-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Проведення незалежної експертизи (випробувань) зразків відібраної продукції на відповідність нормативній документації (ДСТУ, ТУ, Технічний регламент))в ході здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням законодавства про захист прав споживачів та державного ринкового нагляду
категорія: орган державної влади, місце знаходження: 88015, Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Минайська, 39а
Завершена
122 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 613.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 613.00 UAH
Номер:
05ac28d20a5f4f1499e936d35a6256f1
Внутрішній номер закупівлі:
8638479
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-02-16-001634-c
Замовник:
Головне управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
40314229
-
Адреса:
88015, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Минайська 39 а
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Петраш Ірина Володимирівна +380312672599 zakvetbuh@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовуваньАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Очікувана вартість:
122 600.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
613.00 UAH
Період уточнення:
16.02.2021 13:44 - 22.02.2021 00:00
Період прийому пропозицій:
22.02.2021 00:00 - 24.02.2021 00:00
Період кваліфікації:
24.02.2021 00:02 - 02.03.2021 14:43
Період завантаження договору:
02.03.2021 14:43 - 22.03.2021 14:43
Умови оплати:
надання послуг - 100%
- Подіянадання послуг
- ОписРозрахунки за чинним Договором здійснюються шляхом перерахування грошових коштів Замовником в розмірі визначеному у Акті приймання-здачі наданих послуг на банківський рахунок Виконавця протягом 5 (п’ять) банківських днів з моменту підписання приймання-здачі виконаних робіт (послуг).У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за надану Послугу здійснюються протягом 3 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного фінансування
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях5 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Проведення незалежної експертизи (випробувань) зразків відібраної продукції на відповідність нормативній документації (ДСТУ, ТУ, Технічний регламент))в ході здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням законодавства про захист прав споживачів та державного ринкового нагляду
Кількість
47 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ДП Івано-Франківськстандартметрологія
Оскарження: 02.03.2021 14:43 - 05.03.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
02568176
-
Контактна особа:
Федик Галина Іванівна +380342535617 galinafeduk@ukr.net http://www.ifdcsms.com.ua
-
Адреса:
76006, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька, 127
Оскарження: 02.03.2021 14:43 - 05.03.2021 00:00
Початкова пропозиція
109 771.94 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
109 771.94 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.03.2021 14:43
Документи
21
Скарги
0
Контракти
Номер:
cd5098a3d1474f73b03ccbf48c4e7896
Ідентифікатор договору:
UA-2021-02-16-001634-c-b1
Постачальник:
ДП Івано-Франківськстандартметрологія
×
-
Код ЄДРПОУ:
02568176
-
Контактна особа:
Федик Галина Іванівна +380342535617 galinafeduk@ukr.net http://www.ifdcsms.com.ua
-
Адреса:
76006, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька, 127
Номер договору:
56
Сума договору:
109 771.94 UAH з ПДВ
Сума договору:
91 476.67 UAH без ПДВ
Період дії договору:
17.03.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання:
17.03.2021 00:00
Статус:
Виконаний