-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту картриджів, принтерів та багатофункціональних пристроїв (БФП). Заправка картриджів
категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Торги відмінено
140 130.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 700.65 UAH
Номер:
c5d819c813854398a5356f81d24b0b1e
Внутрішній номер закупівлі:
8622818
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-02-15-004767-a
Замовник:
Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
40309748
-
Адреса:
33025, Україна, Рівненська область, Рівне, Малорівненська, 91
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Островік Людмила 380672654592 Ostrovik_L@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Очікувана вартість:
140 130.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
700.65 UAH
Період уточнення:
15.02.2021 16:19 - 23.02.2021 14:00
Період прийому пропозицій:
23.02.2021 15:00 - 26.02.2021 14:00
Аукціон:
03.03.2021 15:01 - 03.03.2021 15:28
Період кваліфікації:
03.03.2021 15:28 - 16.03.2021 15:31
Період завантаження договору:
16.03.2021 15:31 - 05.04.2021 15:31
Умови оплати:
надання послуг - 100%
- Подіянадання послуг
- ОписРозрахунки по Договору здійснюються ЗАМОВНИКОМ шляхом перерахування грошових коштів на рахунок ВИКОНАВЦЯ у безготівковій формі, на підставі отриманих відповідних актів наданих послуг протягом 20 (двадцяти) банківських днів.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях20 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з заправки картриджів
Кількість
542 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту картриджів, принтерів та БФП.
Кількість
176 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Інформація про скасування
Номер:
f933e17db6574280aa2c68dee10d88ea
Причина скасування:
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування:
Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
19.03.2021 р. № 7 місто Рівне
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 05.06.2020р. № 105-ОД, у зв’язку із наявністю підстав для відміни спрощеної закупівлі за предметом Коду національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту картриджів, принтерів та багатофункціональних пристроїв (БФП). Заправка картріджів), та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених ч.19 ст.14 Закону.
ВИРІШИЛА:
1. Відмінити спрощену закупівлю UA-2021-02-15-004767-а, за предметом закупівлі: Код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту картриджів, принтерів та багатофункціональних пристроїв (БФП). Заправка картріджів), з підстави, що передбачена згідно з п.2 ч.17 ст.14 Закону, а саме: у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. .
2. Повідомлення про відміну спрощеної закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення згідно ч.19 ст.14 Закону.
Уповноважена особа _______________________ Людмила ОСТРОВІК
(підпис)
Дата опублікування:
19.03.2021 15:16
Дата виконання:
19.03.2021 15:16
Статус:
Виконано
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Боришкевич Андрій Васильович
Оскарження: 10.03.2021 15:31 - 13.03.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
3138719133
-
Контактна особа:
Боришкевич Андрій Васильович +380673201600 boryshkevich@gmail.com
-
Адреса:
33000, Україна, Рівненська область, Рівне, пров. Боришкевича, 4
Оскарження: 10.03.2021 15:31 - 13.03.2021 00:00
Початкова пропозиція
97 915.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
94 159.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
10.03.2021 15:31
Документи
13
Скарги
1
ТОВ "Копі Прінт Сістем"
Оскарження: 16.03.2021 15:31 - 19.03.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
38116752
-
Контактна особа:
Дмитрий То +380636463347 sphere-it@yandex.ua
-
Адреса:
33018, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Відінська, буд. 39, офіс 320
Оскарження: 16.03.2021 15:31 - 19.03.2021 00:00
Початкова пропозиція
119 955.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
94 160.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.03.2021 15:31
Документи
17
Скарги
3
ФОП Немоловський Олексій Леонідович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2791111712
-
Контактна особа:
Немоловський Олексій Леонідович 380685688937, 380685688937 nemolovski@sint.rv.ua
-
Адреса:
33027, Україна, Рівненська область, Рівне, Буковинська, 3/232
Початкова пропозиція
100 445.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
97 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
32
Скарги
0
Контракти
Номер:
bdece8db673e437880fbebe88ca5d91f
Ідентифікатор договору:
UA-2021-02-15-004767-a-b1
Постачальник:
ТОВ "Копі Прінт Сістем"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38116752
-
Контактна особа:
Дмитрий То +380636463347 sphere-it@yandex.ua
-
Адреса:
33018, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Відінська, буд. 39, офіс 320
Сума договору:
94 160.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
94 160.00 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації