• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту картриджів, принтерів та багатофункціональних пристроїв (БФП). Заправка картриджів

категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).

Торги відмінено

140 130.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.65 UAH
Номер: c5d819c813854398a5356f81d24b0b1e
Внутрішній номер закупівлі: 8622818
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-15-004767-a   
Замовник: Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області
Контактна особа: Островік Людмила 380672654592 Ostrovik_L@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 140 130.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 700.65 UAH
Період уточнення: 15.02.2021 16:19 - 23.02.2021 14:00
Період прийому пропозицій: 23.02.2021 15:00 - 26.02.2021 14:00
Аукціон: 03.03.2021 15:01 - 03.03.2021 15:28
Період кваліфікації: 03.03.2021 15:28 - 16.03.2021 15:31
Період завантаження договору: 16.03.2021 15:31 - 05.04.2021 15:31
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з заправки картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 542 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту картриджів, принтерів та БФП.
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 176 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Інформація про скасування

Номер: f933e17db6574280aa2c68dee10d88ea
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 19.03.2021 р. № 7 місто Рівне Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 05.06.2020р. № 105-ОД, у зв’язку із наявністю підстав для відміни спрощеної закупівлі за предметом Коду національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту картриджів, принтерів та багатофункціональних пристроїв (БФП). Заправка картріджів), та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених ч.19 ст.14 Закону. ВИРІШИЛА: 1. Відмінити спрощену закупівлю UA-2021-02-15-004767-а, за предметом закупівлі: Код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту картриджів, принтерів та багатофункціональних пристроїв (БФП). Заправка картріджів), з підстави, що передбачена згідно з п.2 ч.17 ст.14 Закону, а саме: у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. . 2. Повідомлення про відміну спрощеної закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення згідно ч.19 ст.14 Закону. Уповноважена особа _______________________ Людмила ОСТРОВІК (підпис)
Дата опублікування: 19.03.2021 15:16
Дата виконання: 19.03.2021 15:16
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Боришкевич Андрій Васильович

Оскарження: 10.03.2021 15:31 - 13.03.2021 00:00
Початкова пропозиція 97 915.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
94 159.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
10.03.2021 15:31
Документи 13
Скарги 1
ТОВ "Копі Прінт Сістем"

Оскарження: 16.03.2021 15:31 - 19.03.2021 00:00
Початкова пропозиція 119 955.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
94 160.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.03.2021 15:31
Документи 17
Скарги 3
ФОП Немоловський Олексій Леонідович
Початкова пропозиція 100 445.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
97 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 32
Скарги 0

Контракти

Номер: bdece8db673e437880fbebe88ca5d91f
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-15-004767-a-b1
Постачальник: ТОВ "Копі Прінт Сістем"
Сума договору: 94 160.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 94 160.00 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації