• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання

1. Найменування: Золочівська сільська рада 1.1. Код за ЄДРПОУ: 04363538 1.2. Місцезнаходження: Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1 1.3. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Гудзь Ольга Віталіївна – уповноважена особа; 08340, Україна, Київська обл., село Гнідин, вул. Нова,1; кабінет головного бухгалтера, Тел. 0459541168, Е-mail: gsrada@i.ua 1.4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 199 999,00 грн. з ПДВ (сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 00 коп. з ПДВ) з урахуванням ПДВ. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмета закупівлі: Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання). 2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: «ВИМОГА ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», детальніше згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення) № п/п Найменування предмету закупівлі Од. виміру К-сть Гарантійний строк 1 2 3 4 5 1 Моноблок комплект. 4 12 місяців 2 Джерело безперебійного живлення шт. 4 24 місяців 3 Багатофункціональний пристрій А4 ч/б з Wi-Fi та додатковим картриджем комплект 4 12 місяців 3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: вул. Нова,1, с. Гнідин, Бориспільського району, Київської області. 4. Строк надання послуг: до 31.12.2021 р. 5. Умови оплати: Подія Опис Тип оплати Період (днів) Тип днів Розмір оплати, (%) 1 2 3 4 5 6 Закупівля товару Оплата за товар здійснюється Замовником 100% післяплата шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткової накладної впродовж 5 (п’яти) банківських днів з моменту поставки Товару Замовнику. післяоплата 5 банківські 100 6. Основні умови договору: 6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення визначеними в додатках. 7. Відхилення пропозицій: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 18.02.2021 року 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 23.02.2021 року 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі. Після оцінки пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 3 % (три відсотки) від очікуваної вартості закупівлі: 5000,00 грн Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Інші вимоги до забезпечення тендерної пропозиції викладені у Додатку №5 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі Додатки до оголошення: Додаток 1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі пропозиції на електронні торги Додаток 2. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі Додаток 3. Проект договору Додаток 4. Технічне завдання

Завершена

199 999.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 999.99 UAH
Номер: 861d9f5943d54f8fa7d9d0120fffebc6
Внутрішній номер закупівлі: 8604437
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-12-012313-c   
Замовник: Золочівська сільська рада
Контактна особа: Олександр Лазаренко +380459541255 gsrada@i.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 199 999.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 999.99 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 5 000.00 UAH
Період уточнення: 12.02.2021 23:21 - 18.02.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 18.02.2021 00:00 - 23.02.2021 00:00
Період кваліфікації: 23.02.2021 00:01 - 24.02.2021 12:35
Період завантаження договору: 24.02.2021 12:35 - 16.03.2021 12:35
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Моноблок
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 4 комплект
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Джерело безперебійного живлення
Код ДК 021:2015: 30236000-2 Комп’ютерне обладнання різне
Кількість 4 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Багатофункціональний пристрій А4 ч/б з Wi-Fi та додатковим картриджем
Код ДК 021:2015: 30232110-8 Лазерні принтери
Кількість 4 комплект
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "ВС Технолоджі"

Оскарження: 24.02.2021 12:35 - 27.02.2021 00:00
Початкова пропозиція 198 860.64 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
198 860.64 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.02.2021 12:35
Документи 81
Скарги 0

Контракти

Номер: fd77bbff03db4f35bb7acd50dfc7406d
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-12-012313-c-b1
Постачальник: ТОВ "ВС Технолоджі"
Номер договору: №09/03-2
Сума договору: 198 860.64 UAH з ПДВ
Сума договору: 167 717.20 UAH без ПДВ
Період дії договору: 09.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 09.03.2021 15:00
Статус:
Виконаний
pdf
компютерне обладнання.pdf
p7s
sign.p7s