• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Бензин А 92; дизельне паливо

Завершена

1 463 400.00 UAH з ПДВ
Номер: eb52d4aa42e744f390597603b6154401
Внутрішній номер закупівлі: 8598714
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-12-008955-c   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Контактна особа: Лук'яньонок Ірина Олександрівна +380444893408 kocemdmk@meta.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистилятиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування умови застосування: Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) встановлено, що переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. При цьому згідно з пунктом третім частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури. Згідно з пунктом 24 статті 2 Кодексу цивільного захисту України надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена зокрема епідемією або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності. Згідно з пунктом 22 статті 2 Кодексу цивільного захисту України ліквідація наслідків надзвичайної ситуації - проведення комплексу заходів, що включає аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи, які здійснюються у разі виникнення надзвичайної ситуації і спрямовані на припинення дії небезпечних факторів, рятування життя та збереження здоров’я людей, а також на локалізацію зони надзвичайної ситуації. Згідно статті 5 Кодексу цивільного захисту України надзвичайні ситуації класифікуються за характером походження, ступенем поширення, розміром людських втрат та матеріальних збитків. Порядок класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями встановлюється Кабінетом Міністрів України. Класифікаційні ознаки надзвичайних ситуацій визначаються центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту. Повноваження органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, завдання та обов’язки суб’єктів господарювання, права та обов’язки громадян України у сфері цивільного захисту визначені Главою 4 Кодексу цивільного захисту України. Статтею 17 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що центральний орган виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, зокрема видає експертні висновки про рівень надзвичайної ситуації, веде їх облік. Так, відповідно до Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1052 (далі – Положення), Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, видає експертні висновки про рівень надзвичайної ситуації, веде їх облік, здійснює оповіщення та інформування центральних та місцевих органів виконавчої влади про загрозу виникнення і виникнення надзвичайних ситуацій. Відповідно до протоколу засідання Експертної комісії ДСНС з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій від 12.03.2020 № 104/02-20, надзвичайна ситуація, пов’язана із загрозою поширення гострої распіраторної хвороби на території України, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV, визначена в Україні як медико-біологічна надзвичайна ситуація, пов’язана з епідемічним спалахом небезпечних хвороб, державного рівня. 18 березня 2020 року відбулося позачергове засідання обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Київської обласної державної адміністрації, на якому було проаналізувавши епідемічну ситуацію на території Київської області, спричинену вірусом COVID-19, та вирішено класифікувати її як «Медико-біологічну надзвичайну ситуацію природного характеру регіонального рівня», та тимчасово ввести на території Київської області режим надзвичайної ситуації (http://koda.gov.ua/news/v-oblasti-vvedeno-rezhim-nadzvichaynoi/). З метою запобігання поширенню на території Київської області і на інші регіони України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, відповідно до статті 14 Кодексу цивільного захисту України з урахуванням рішення комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Київської області, Розпорядженням КМУ від 18 березня 2020 р. №321-р встановлено режиму надзвичайної ситуації в Київській області. (https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vstanovlennya-rezhimu-nadzvichajnoyi-situaciyi-v-kiyivskij-oblasti-321180320Умова та обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини 2 цієї статті 40 Закону: пункт 3 ч.1. ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі» виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Враховуючи вищевикладене Замовником доведено обставини, які пов’язані з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій та дають право Замовнику застосувати переговорну процедуру закупівлі як виняток у такому разі. Окрім цього, слід зазначити, що КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" має автомобілі (карети та/або спеціалізований санітарний транспорт) швидкої медичної допомоги та повинна виконати всі можливі дії, щодо нормального функціонування їх в цілодобовому режимі із забезпечення надання екстреної медичної допомоги пацієнтам, доставленим бригадами екстреної медичної допомоги, а також пацієнтам, які звернулися за наданням такої допомоги. Найважливішим завданням першої допомоги є надання вчасної та якісної медичної допомоги, та за потреби організація швидкого і правильного транспортування (доставки) хворого або постраждалого у лікувальний заклад. Транспортування повинне бути якомога швидким. Кожна хвилина може мати вирішальне значення для порятунку життя і у разі якщо з будь-яких причин не буде пального для карети швидкої медичної допомоги, то вона не зможе дістатися до пацієнта, який звернувся за наданням екстреної (швидкої) медичної допомоги, що може призвести до непередбачених наслідків. З урахуванням придбання підприємством 20 одиниць спецтранспорту, що було не передбачено замовником та оскільки, у оголошених процедурах закупівлі триває період подання пропозицій, а залишки фактично наявного пального не дають можливості очікувати завершення процедур, замовником було прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі. Виходячи з фактичних обставин, які склались у даному правовому полі, що прямо зачіпають права й інтереси суспільства, держави, особистості; оскільки життя і здоров’я людини визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю, доведено обставини, які унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру.
Очікувана вартість: 1 463 400.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бензин А92
Код ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин
Кількість 17000 літр
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 04107, Україна, Київська область, м.КИЇВ, вул.Багговутівська,1 На карті
Дизельне паливо
Код ДК 021:2015: 09134200-9 Дизельне паливо
Кількість 38000 літр
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 04107, Україна, Київська область, м.КИЇВ, вул.Багговутівська,1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

Оскарження: 12.02.2021 15:31 - 18.02.2021 00:00
Ціна пропозиції 1 463 400.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.02.2021 15:31
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: ee92fc6ecaa14b84a8436872846d3e67
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-12-008955-c-b1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
Номер договору: 11
Сума договору: 1 463 400.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 219 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.02.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання: 18.02.2021 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договор Солвинг (3).pdf
docx
UA-2021-02-12-008955-с.docx
p7s
sign.p7s