-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з обробки даних, контакт-центру та інші послуги, що передбачають комплексне обслуговування Споживачів за послуги Замовника за принципом «єдиного вікна»
Завершена
178 591 680.00
UAH з ПДВ
Номер:
52cb45e1ac6d4a80a39679368ff66a59
Внутрішній номер закупівлі:
8571362
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-02-11-002210-c
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40538421
-
Адреса:
01001, Україна, Київська область, Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Кононенко Лариса Олексіївна +380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Класифікатор ДК 021:2015:
72310000-1 Послуги з обробки данихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування:
Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу» (зі змінами, внесеними Розпорядженням КМДА від 30.11.2020 № 1872) (далі – Розпорядження) організовано єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» у сервісних центрах обслуговування з надання житлово-комунальних послуг на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу». Обслуговування споживачів з дотриманням такого принципу дозволяє значно підвищити кількість та якість обробки інформації щодо споживання послуг, фіксації та актуалізації міграційних процесів тощо, які безпосередньо та значною мірою впливають на результат нарахувань за послуги та платіжну дисципліну. З метою практичної реалізації зазначеної норми Розпорядженням, комунальний концерн «Центр комунального сервісу» здійснює такі напрямки діяльності : 1. Актуалізація бази даних споживачів, в тому числі підтримання стану бази даних, отримання, збір, зберігання, організація та внесення будь-яких додаткових необхідних даних. Ведення обліку особових рахунків Споживачів. Ведення прийому за алгоритмами, затвердженими Замовником, в частині послуг (в тому числі, первинної документації, заявок, проведення звіряння, надання консультацій, тощо.). Оформлення договірних відносин від імені Замовника зі споживачами - фізичними особами (населення). 2. Супроводження дебіторської заборгованості. Досудова робота з фізичними особами (населення), в тому числі аналітика та узагальнення структури заборгованості. Визначення бізнес-процесів та їх застосування в періодичності, достатній для отримання результату зменшення заборгованості за послуги Замовника. 3. Надання та інформаційно-технологічне супроводження програмно-апаратного комплексу для нарахування за житлово-комунальні послуги. 4. Забезпечення адміністрування та сталого функціонування серверних потужностей Виконавця, на яких розміщується комп'ютерна програма, за допомогою якої здійснюються розрахунки за послуги. 5. Комплексне інформаційно-технологічне супроводження нарахувань та розрахунків за послуги (відповідно до Постанови КМУ № 630 від 21.07.2005 зі змінами). 6. Комплексне інформаційно-технологічне супроводження нарахувань та розрахунків за послуги (новий закон). 7. Формування рахунків-повідомлень на оплату в частині послуг. 8. Виготовлення рахунків-повідомлень на оплату за послуги мешканцям житлових будинків (відповідно до Постанови КМУ № 630 від 21.07.2005 зі змінами). 9. Виготовлення рахунків-повідомлень на оплату за послуги мешканцям житлових будинків (новий закон). 10. Формування рахунків-повідомлень на сплату "Внесків за обслуговування комерційних вузлів обліку". 11. Інформаційно-технологічне супроводження розрахунків з проведенням перерахунків "Внесків за обслуговування комерційних вузлів обліку". 12. Виготовлення рахунків-повідомлень на сплату "Внесків за обслуговування комерційних вузлів обліку". 13. Забезпечення функціоналу нарахувань, звірянь та перерахунків індексу інфляції, 3% річних та пені на основну заборгованість від імені Замовника зі споживачами. 14. Надання та інформаційно-технологічне супроводження програмно-апаратного комплексу "Модуль нарахувань індексу інфляції та 3 % річних". 15. Формування рахунків-повідомлень на оплату інфляційних втрат, 3% річних та пені. 16. Виготовлення рахунків на оплату нарахованих сум інфляційних втрат, 3% річних та пені. 17. Дистанційне обслуговування споживачів за допомогою контакт-центру Виконавця (обробка телефонних звернень споживачів та надання їм інформації, роз’яснень споживачам щодо проведених ним оплат за надані Замовником послуги, тощо). 18. Інформаційно-роз'яснювальна робота (друк та розповсюдження друкованого засобу масової інформації "Комунальний бюлетень міста Києва"). 19. Доставка рахунків-повідомлень Споживачам (відповідно до Постанови КМУ № 630 від 21.07.2005 зі змінами). 20. Доставка рахунків-повідомлень Споживачам (новий закон). 21. Інформаційно-технологічне супроводження (білінг) групи споживачів - інші споживачі (нежитловий фонд). 22. Внесення змін в ПАК. 23. Формування рахунків-повідомлень на сплату (новий закон). 24. Інформаційно-технологічне супроводження розрахунків з проведенням перерахунків (новий закон). Відповідно до розпорядження Київської міської ради (Київської міської адміністрації) від 25.10.2016 №1040 «Про закріплення за комунальним концерном «Центр комунального сервісу» для організації роботи районних сервісних центрів обслуговування з надання житлово-комунальних послуг крокової досяжності для прийому споживачів житлово-комунальних послуг» за Концерном закріплені на праві господарського відання нежилі приміщення, які належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, для розміщення в них районних сервісних центрів обслуговування крокової досяжності для прийому споживачів житлово-комунальних послуг. Концерн має відділення по всьому місту Києву - 33 точки прийому, які ведуть прийом споживачів за концепцією єдиного підходу до оформлення офісного простору, 15 з яких оснащені електронною чергою з функцією голосового сповіщення та можливістю попереднього запису через сайт https://cks.com.ua/equery, комфортними умовами очікування, дитячими куточками та вільним використанням бездротової передачі даних мережею Інтернет (Wi-Fi). Концерн має інструменти, за допомогою яких мешканці м. Києва мають змогу сплатити за житлово - комунальні послуги: 1) в режимі реального часу – через сайт Концерну https://cks.com.ua/; 2) банківською карткою через POS-термінали; 3) готівкою – через платіжні термінали. На даний час встановлено 55 POS-терміналів у відділеннях по всіх 10 районах міста Києва, 11 платіжних терміналів для оплати житлово-комунальних послуг готівкою. З 18 березня 2020 року у зв’язку з запровадженням протиепідемічних заходів та обмежень у м. Києві, вирішення питань споживачів Концерном переведено в дистанційний режим. Задля оперативного та ефективного вирішення будь-яких питань споживачів, у т.ч. числі здійснення оплати за житлово-комунальні послуги, споживачам запропоновані наступні способи дистанційного обслуговування: - особистий кабінет на сайті Концерну (https://cks.com.ua/cabinet) - для оплати в онлайн - режимі та передачі показань індивідуальних засобів обліку тепла, гарячого та холодного водопостачання; - електронний рахунок (https://cks.com.ua/bill/) - для оформлення заявки потрібно перейти за посиланням або надіслати ПІБ, телефон, адресу та e-mail: bill@src.kiev.ua; - зворотний зв’язок на сайті Концерну (cks.com.ua/feedback) – для оперативних консультацій; - розділ «Дистанційне обслуговування» на сайті Концерну: (cks.com.ua/remote) – для оформлення заявок, у т.ч. на опломбування, розпломбування, контрольне зняття показань індивідуальних засобів обліку, зміну кількості зареєстрованих, отримання довідок про стан заборгованості, актів взаєморозрахунків тощо; - сall-центр Концерну (044)247-40-40 - для оперативних консультацій та передачі показань; - безкоштовна телефонна лінія 0-800-404-407 - для передачі показань лічильників з мобільного (новий сервіс який діє з 10 вересня 2020р.); - мессенджер у Facebook на сторінці www.facebook.com/cks.com.ua – для вирішення усіх питань з можливістю обміну документів; - Skype-зв’язок – для вирішення усіх питань з можливістю обміну документів (20 логінів); - 10 додаткових стаціонарних багатоканальних номерів телефонів у сервісних центрах для консультацій, передачі показань та зворотного зв’язку зі Споживачами, які не мають технічної можливості перевести свої телефони у тоновий режим; - скриньки для прийому показань лічильників та звернень споживачів. Актуальна інформація щодо діючих каналів дистанційного обслуговування постійно розміщується на: - зворотній сторінці єдиних рахунків-повідомлень; - вхідних групах сервісних центрів (оголошення, візитки); - розділі «Наші сервіси» на сайті Концерну; - офіційній сторінці Концерну у Facebook; - друкованому засобі масової інформації «Комунальний бюлетень міста Києва». З початку введення карантинних обмежень в 16 сервісних центрах на вхідних групах облаштовано «куточки споживачів» де розміщено оголошення щодо способів дистанційного зв’язку, скриньки для прийому звернень та показань, шаблони заяв, візитки з корисною інформацією. Споживачам, які не можуть скористатися електронними дистанційними сервісами, запропоновано залишати письмове звернення у скриньках із зазначенням контактів для зворотного зав’язку. Крім того, навчальним центром Концерну «Платформа комфорту» проводяться на постійній основі лекції та практичні заняття для споживачів різних вікових груп за темою «Онлайн комуналка», яка включає в себе навчання за наступними напрямками: - реєстрація в особистому кабінеті; - передача показань квартирних лічильників води та опалення; - оформлення онлайн - звернення фахівцю Концерну через сайт; - створення заявки на повірку, заміну чи встановлення лічильників; - оформлення звернення через мессенджер на Facebook-сторінці та через Skype-зв’язок; - оплата комунальних послуг (карткою киянина без комісії). З липня 2020 р. лекції та заняття проводяться щоп’ятниці. Для забезпечення інформування та якісного опрацювання звернень споживачів у Контактному центрі міста Києва представником Концерну проводяться «прямі лінії» з питань житлово-комунальних послуг. Концерн може забезпечити надання та інформаційно-технологічне супроводження програмно-апаратного комплексу, друк інформації щодо звітності по розрахунках із споживачами, забезпечення адміністрування та сталого функціонування серверних потужностей Виконавця, на яких розміщується комп'ютерна програма, за допомогою якої здійснюються розрахунки за послуги. У розпорядженні Концерну наявний програмно-апаратний комплекс, за допомогою якого можливо здійснювати вищезазначені дії. Програмно–апаратний комплекс - комп’ютерна програма (-ми) Виконавця, за допомогою якої здійснюються розрахунки за послуги Замовника, надані споживачам у житлових будинках, будинках приватного сектору, формування звітності, тощо. Надання та інформаційно-технологічне супроводження програмно-апаратного комплексу включає: підтримку алгоритмів розрахунків та своєчасне внесення змін до них у відповідності до нормативно-правових актів, згідно з технічним завданням, наданим Замовником та погодженим між Замовником та Виконавцем; ведення довідників вулиць, будинків, організацій, тарифів, послуг тощо; формування інформації щодо проведеного розрахунку плати за фактично спожиті послуги, з врахуванням заборгованості та для формування єдиних рахунків-повідомлень; формування та друк інформації щодо звітності по розрахунках споживачів згідно форм, узгоджених з Замовником. забезпечення адміністрування та сталого функціонування серверних потужностей, на яких розміщується програмно-апаратний комплекс. Окрім того, Концерн є користувачем інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва, створеного згідно з рішенням Київської міської ради від 21 вересня 2017 року N 40/3047 «Про затвердження Положення про інформаційну систему ". Таким чином, Концерн має у своєму розпорядженні доступ до наповненого реєстру територіальної громади, який є єдиним джерелом відповідної інформації. Враховуючи вищезазначене, на сьогодні Концерн є єдиним комунальним підприємством, яке на підставі даних інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва», має змогу формувати актуальну базу споживачів житлово-комунальних послуг по всьому місту Києву. На сьогодні, в м. Києві немає інших підприємств, які мають можливість надавати послуги виконавцям житлово-комунальних послуг з комплексного обслуговування споживачів, зокрема за принципом «єдиного вікна». Крім цього, Концерн має необхідне матеріально-технічне обладнання для організації надання послуг, працівників відповідної кваліфікації, які мають досвід, необхідні знання, освіту та досвід виконання аналогічних договорів. Враховуючи вищезазначене, лише Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» може надати Замовнику послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням з послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна». Враховуючи вищенаведене, можна стверджувати, що не укладення договору з комунальним концерном «Центр комунального сервісу» призведе до зупинення роботи по інформаційно-технологічному супроводженню нарахувань та розрахунків за послуги з централізованого опалення, постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, що матиме негативні наслідки для господарської діяльності КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» та життєдіяльності міста. Таким чином, на підставі вищезазначеного та враховуючи, що Концерн є єдиним володільцем актуальної інформаційної бази споживачів житлово-комунальних послуг, є уповноваженим Департаментом з питань реєстрації на проведення роботи з реєстром територіальної громади міста Києва, та визначений єдиним комунальним підприємством, яке на базі власних сервісних центрів обслуговування організовує та забезпечує роботу єдиної міської служби комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» (Концерн має відділення по всьому місту Києву), у зв’язку із відсутністю конкуренції на відповідному ринку, який би охоплював всю територію міста Києва одночасно, має змогу проводити переговорну процедуру закупівлі послуг у зв’язку із відсутністю конкуренції. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 грудня 2016 року №1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу» (зі змінами, внесеними Розпорядженням КМДА від 30.11.2020 № 1872); Рішення Київської міської ради від 09.10.2014 № 270/270 «Про удосконалення структури управління житлово-комунальним господарством міста Києва»; Рішення Київської міської ради від 14.05.2015 № 467/1331 «Про створення комунального концерну «Центр комунального сервісу»; Експертний висновок №011-СІВ/20 від 10.12.2020 р. відокремленого структурного підрозділу «Центр судової експертизи та експертних досліджень» ДП «Інформаційні судові системи»; Науково-практичний висновок торгово-промислової палати України №3607/21-9.3 від 23.12.2020 р. щодо наявності підстав для застосування КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» переговорної процедури закупівлі послуг обслуговування споживачів.
Очікувана вартість:
178 591 680.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%
- Подіянадання послуг
- ОписРозрахунки Замовника з Виконавцем за надані послуги здійснюються щомісячно, шляхом безготівкового перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця, у 10-денний строк з дати підписання Сторонами актів надання послуг.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з обробки даних, контакт-центру та інші послуги, що передбачають комплексне обслуговування Споживачів за послуги Замовника за принципом «єдиного вікна»
Кількість
1 лот
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ"
Оскарження: 11.02.2021 14:27 - 22.02.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
39946227
-
Контактна особа:
А. Щербина cks.kiev@gmail.com
-
Адреса:
03179, Україна, Київська область, Київ, Львівська, 57а
Оскарження: 11.02.2021 14:27 - 22.02.2021 00:00
Ціна пропозиції
178 591 680.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.02.2021 14:27
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
28f73ed4434e43bab026b16046af934a
Ідентифікатор договору:
UA-2021-02-11-002210-c-c1
Постачальник:
КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39946227
-
Контактна особа:
А. Щербина cks.kiev@gmail.com
-
Адреса:
03179, Україна, Київська область, Київ, Львівська, 57а
Номер договору:
185/ЕЗ-21
Сума договору:
149 488 800.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
124 574 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
01.03.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
01.03.2021 00:00
Статус:
Виконаний