• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування і ремонту реєстраторів розрахункових операцій; код ДК 021:2015 – 50310000-1 - "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки"

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів». 1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441. 1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з технічного обслуговування і ремонту реєстраторів розрахункових операцій; код ДК 021:2015 – 50310000-1 - "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки"; поділу на лоти не передбачено. 3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: послуги з технічного обслуговування і ремонту 5 – ти реєстраторів розрахункових операцій (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації). 3.1. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38 – 44 або місцезнаходження сервісного центру учасника. 4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 46 160,00 грн. (сорок шість тисяч сто шістдесят грн. 00 коп.) з ПДВ. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: послуги за договором надаються учасником самостійно, якісно та своєчасно з першого календарного дня наступного місяця після укладання договору протягом 18 місяців. Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими особами обох сторін і діє до 31 грудня 2023 року (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації). 6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: о 11.00 год. 28.02.2021 року. 7. Умови оплати: замовник оплачує учаснику суму за фактичне надання послуг на підставі виставленого рахунку та підписаного сторонами акта здавання-приймання наданих послуг протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання акта здавання-приймання наданих послуг та за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану замовника на відповідний рік, шляхом безготівкового переказу на рахунок учасника. 8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. 9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 9.2. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -. 10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -. 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 400,00 грн. 12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): -.

Завершена

46 160.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 400.00 UAH
Номер: 266563938c50491c9bf9bb3c5a17404b
Внутрішній номер закупівлі: 8570776
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-11-007490-a   
Замовник: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Контактна особа: Наталія Тарануха +380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 46 160.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 400.00 UAH
Період уточнення: 11.02.2021 14:03 - 18.02.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 11.02.2021 14:03 - 28.02.2021 11:00
Аукціон: 01.03.2021 12:29 - 01.03.2021 12:50
Період кваліфікації: 01.03.2021 12:50 - 11.03.2021 13:08
Період завантаження договору: 11.03.2021 13:08 - 31.03.2021 13:08
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з технічного обслуговування РРО (у тому числі послуги з ремонту у разі необхідності)
Код ДК 021:2015: 50311000-8 Технічне обслуговування і ремонт офісної обчислювальної техніки
Кількість 5 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 04419, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44 На карті
Опломбування РРО засобами контролю (2 засоби контролю) (у тому числі розпломбування, перепломбування)
Код ДК 021:2015: 50311000-8 Технічне обслуговування і ремонт офісної обчислювальної техніки
Кількість 5 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 04419, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44 На карті
Внесення облікових записів, перереєстрація РРО в системі інформаційного еквайра
Код ДК 021:2015: 50311000-8 Технічне обслуговування і ремонт офісної обчислювальної техніки
Кількість 5 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 04419, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІТ СОЛЮШНС"

Оскарження: 04.03.2021 12:09 - 15.03.2021 00:00
Початкова пропозиція 41 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
38 790.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
04.03.2021 12:09
Відповіді на вимоги 11
Документи 13
Скарги 0
ПП "Ремсервіс-3"

Оскарження: 11.03.2021 13:08 - 22.03.2021 00:00
Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Початкова пропозиція 41 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
38 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.03.2021 13:08
Відповіді на вимоги 11
Документи 33
Скарги 0

Контракти

Номер: 5941a863be5a4574bbd08982e350d5cc
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-11-007490-a-b1
Постачальник: ПП "Ремсервіс-3"
Номер договору: 77
Сума договору: 38 800.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 32 333.33 UAH без ПДВ
Період дії договору: 26.03.2021 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання: 26.03.2021 11:50
Статус:
Виконаний
pdf
Договір про закупівлю №77 від 26.03.21.pdf
p7s
sign.p7s