• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (Заправка картриджів та ремонт оргтехніки).

ДК 021:2015 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (Заправка картриджів та ремонт оргтехніки) згідно документації. 1. Технічні вимоги послуги: заправка та відновлення картриджів Строк надання Послуг по заправці (відновленню) картриджів становить 1 робочий день. При цьому не враховуються дні отримання та повернення картриджів Виконавцем послуги. Картриджі можуть перевірятися представниками Замовника послуги і Виконавця послуги на якість друку до і після виконаних робіт. Після заправки або відновлення в картриджах повинен бути стандартний об’єм тонера (згідно з технічних характеристик картриджів відповідно до стандартів фірм виробників), друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок. Картриджі після заправки або відновлення повинні бути чистими, з контрольними тестовими роздруківками і упаковані окремо в нові темні герметичні пакети та картонні коробки на яких зазначено конкретний тип картриджу і модель техніки. При необхідності відбувається прошивка або заміна чипа картриджа. Заправка картриджа включає в себе: розбирання картриджа, чистку, заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу), прошивку або заміну чипу (у разі необхідності), складання та тестування. Відновлення картриджів включає в себе: розборку картриджа, чистку (очищення всіх бункерів картриджа), заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу), заміна фотобарабану, ракеля, прошивку або заміну чипу (у разі необхідності) та заміна інших деталей (у разі необхідності), складання та тестування. Тестова сторінка надається разом із заправленим або відновленим картриджем. Роботи по заправці та відновленню картриджів виконуються на території Виконавця послуги. Транспортування картриджів від Замовника послуги до місця проведення робіт і від місця проведення робіт до Замовника послуги здійснює Виконавець послуги за власний рахунок. Виконавець послуги повинен забезпечити транспортування картриджів до місця проведення робіт впродовж 1 (однієї) доби з моменту отримання замовлення. У разі виникнення питань щодо ресурсу друку заправлених або відновлених картриджів Виконавець послуги може провести пломбування картриджу в принтері. Таке пломбування не повинне становити загрозу функціонуванню пристрою. У разі виявлення недоліків (браку) по якості наданих послуг Виконавець послуги повинен усунути їх за власний рахунок. Термін усунення недоліків не повинен перевищувати 7 (семи) календарних днів Відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки та вимог із забезпечення вимог техніки безпеки при виконанні робіт несе Виконавець послуги. 2. Технічні вимоги послуги: ремонт та обслуговування оргтехніки Ремонт та обслуговування оргтехніки здійснюється Виконавцем послуги на території Замовника послуги. У разі необхідності виконання робіт по ремонту та обслуговування оргтехніки на території Виконавця послуги - строк виконання робіт становить до 3 (трьох) робочих днів. При цьому не враховуються дні отримання та повернення оргтехніки Виконавцем послуги. У випадку мотивованої необхідності (оформлюється письмово), строк виконання робіт може бути подовжено. Оргтехніка може перевірятися представниками Замовника послуги і Виконавця послуги до і після виконаних робіт. Заміна окремих деталей оргтехніки оформлюється окремим Актом, у якому вказується номенклатура деталей, які були замінені та гарантійні строки. Транспортування оргтехніки від Замовника послуги до місця проведення робіт і від місця проведення робіт до Замовника послуги здійснює Виконавець послуги за власний рахунок. Виконавець послуги повинен забезпечити транспортування оргтехніки до місця проведення робіт впродовж 1 (однієї) доби з моменту отримання замовлення. У разі виникнення питань щодо якості виконаних робіт, Виконавець послуги може провести пломбування оргтехніки після проведення робіт. Таке пломбування не повинне становити загрозу функціонуванню оргтехніки. У разі виявлення недоліків (браку) по якості наданих послуг Виконавець послуги повинен усунути їх за власний рахунок. Термін усунення недоліків не повинен перевищувати 7 (семи) календарних днів. У випадку мотивованої необхідності (оформлюється письмово), термін усунення недоліків може бути подовжено.

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Номер: a5cb6e3c1b4a47f2b94f3bfa8d1d23ce
Внутрішній номер закупівлі: 8562294
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-11-001428-b   
Замовник: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Філіц Людмила Олегівна 380442530086, tender.osvita@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерівАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 100 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 500.00 UAH
Період уточнення: 11.02.2021 10:45 - 17.02.2021 10:00
Період прийому пропозицій: 17.02.2021 10:00 - 22.02.2021 10:00
Аукціон: 25.02.2021 12:09 - 25.02.2021 12:42
Період кваліфікації: 25.02.2021 12:42 - 02.03.2021 10:30
Період завантаження договору: 02.03.2021 10:30 - 22.03.2021 10:30
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка картриджів та ремонт оргтехніки (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Код ДК 021:2015: 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Кількість 2 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "АІДА-ТРЕЙД"

Оскарження: 01.03.2021 14:53 - 04.03.2021 00:00
Початкова пропозиція 67 818.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
36 666.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
01.03.2021 14:53
Документи 17
Скарги 0
ФОП Списовський Святослав Сергійович

Оскарження: 01.03.2021 14:56 - 04.03.2021 00:00
Початкова пропозиція 39 860.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
39 360.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
01.03.2021 14:56
Документи 21
Скарги 0
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"

Оскарження: 02.03.2021 10:30 - 05.03.2021 00:00
Початкова пропозиція 68 019.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
67 519.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.03.2021 10:30
Документи 26
Скарги 0
ТОВ "ІМПЕРІЯ-ТЕХ СЕРВІС"
Початкова пропозиція 74 459.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
74 459.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 18
Скарги 0

Контракти

Номер: 9f6bbdde5fa64cd39c4e1e7f3df45cd8
Ідентифікатор договору: UA-2021-02-11-001428-b-c1
Постачальник: ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"
Номер договору: 5032-В
Сума договору: 67 519.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 56 265.83 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 04.03.2021 09:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір(Заправка картриджів та ремонт оргтехніки) ТОВ В І Р...
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s