Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Торги не відбулися
223 302.02UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 117.00 UAH
Класифікатор ДК 021:2015:42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристроїАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:Товари
goods
Очікувана вартість:223 302.02 UAH без ПДВ
223302.02
UAH
0
Мінімальний крок аукціону:1 117.00 UAH
1117
Період уточнення:09.02.2021 14:57 - 05.03.2021 00:00
2021-02-09T14:57:42+02:00
2021-03-05T00:00:00+02:00
2021-03-11T00:00:00+02:00
Період прийому пропозицій:09.02.2021 14:57 - 15.03.2021 15:00
2021-02-09T14:57:42+02:00
2021-03-15T15:00:00+02:00
Період прекваліфікації:15.03.2021 15:03 - 08.04.2021 00:00
Аукціон:з 08.04.2021 13:10
2021-04-08T13:10:25+03:00
Умови оплати:
інша подія - 100%
Подія
інша подія
Опис
Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Payment for the delivered quality products is made by the Customer provided registration of the tax invoice by the Supplier in the URTI (unified register of tax invoices) by transferring funds to the Supplier's current account within 45 calendar days from the date of provision of label for suitable products in accordance with SOU NAEK 038:2017 «Management of goods purchases. Arrangement of receipt inspection of the products dedicated for NPP». The beginning of the payment period starts on the day following the day of label provision for suitable products.