-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Ручка кулькова, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192121-5 кулькові ручки, олівець, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 -30192130-1 олівці, клей ПВА, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 канцелярські товари, клей-олівець, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 канцелярські товари, коректор- ручка, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192930-9 ручки- коректори, штемпельна фарба, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192110-5 чорнила та пов’язана продукція, текстмаркер, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192125-3- маркери, скріпки, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197220-4 канцелярські скріпки, лінійка, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30194600-1 транспортири, дирокол, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197330-8 діроколи, папка –реєстратор А4(зелена), номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197210-1 – теки-реєстратори, папка –реєстратор А4(синя ), номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197210-1 – теки-реєстратори, конверт поштовий С5, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30199230-1 конверти, конверт поштовий Е65/DL, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30199230-1 конверти, степлер №24/6, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197320-5 степлери, степлер №10, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197320-5 степлери, скоби 24/6, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197110-0 скоби, скоби 10/5, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197110-0 скоби, папір для ксерокса А4, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197630-1 папір для друку, папір для ксерокса А5, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197630-1 папір для друку, стрічка клейка пакувальна, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 канцелярські товари, гумка, номенклатурна позиція предмета закупівлі ДК 021:2015 30192100-2 гумки, штемпельна подушка, номенклатурна позиція предмета закупівлі ДК 021:2015 30192111-2 штемпельні подушки.).
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції- українська мова. м.Вінниця, вул. Магістратська,44, категорія замовника- підприємства, установи, організації, зазначені в п.3 ч.4 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення.
Завершена
92 470.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 462.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 462.35 UAH
Номер:
e93d1d4307744c52b52f4e09a443e86e
Внутрішній номер закупівлі:
8492569
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-02-08-002679-b
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38055061
-
Адреса:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Магістратська, 44
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Бондаренко Олена Юріївна +380975767042 kz.cpmsd2@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
92 470.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
462.35 UAH
Період уточнення:
08.02.2021 12:49 - 12.02.2021 17:00
Період прийому пропозицій:
12.02.2021 17:00 - 17.02.2021 00:00
Аукціон:
17.02.2021 14:06 - 17.02.2021 14:33
Період кваліфікації:
17.02.2021 14:33 - 17.02.2021 15:43
Період завантаження договору:
17.02.2021 15:43 - 09.03.2021 15:43
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписПерелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: код CPV 30190000-7 по ДК 021:2015 - Офісне устаткування та приладдя різне
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ручка кулькова синя, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192121 -5 кулькові ручки
Кількість
60 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Ручка кулькова чорна, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192121 -5 кулькові ручки
Кількість
40 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Олівець, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 -30192130-1 олівці
Кількість
50 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Клей ПВА, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 канцелярські товари
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Клей-олівець, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 канцелярські товари
Кількість
40 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Коректор- ручка, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192930-9 ручки -коректори
Кількість
35 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Штемпельна фарба, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192110-5 чорнила та пов’язана продукція
Кількість
35 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Текстмаркер, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192125-3- маркери
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Скріпки №4104 28 мм, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197220-4 канцелярські скріпки
Кількість
50 пачка
Період постачання
до 31.12.2021
Скріпки №4102 50 мм, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197220-4 канцелярські скріпки
Кількість
5 пачка
Період постачання
до 31.12.2021
Лінійка, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30194600-1 транспортири
Кількість
15 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Дирокол, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197330-8 діроколи
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Папка –реєстратор А4(зелена), номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197210-1 – теки-реєстратори
Кількість
30 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Папка –реєстратор А4(синя), номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197210-1 – теки-реєстратори
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Конверт поштовий С5, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30199230-1 конверти
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Конверт поштовий Е65/DL, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30199230-1 конверти,
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Степлер 24/6, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197320-5 степлери
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Степлер №10, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197320-5 степлери
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Скоби 24/6, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197110-0 скоби
Кількість
60 пачка
Період постачання
до 31.12.2021
Скоби 10/5, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197110-0 скоби
Кількість
20 пачка
Період постачання
до 31.12.2021
Папір для ксерокса А4, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197630-1 папір для друку
Кількість
680 пачка
Період постачання
до 31.12.2021
Папір для ксерокса А5, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197630-1 папір для друку
Кількість
420 пачка
Період постачання
до 31.12.2021
Стрічка клейка пакувальна, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 канцелярські товари
Кількість
15 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Гумка, номенклатурна позиція предмета закупівлі ДК 021:2015 30192100-2 гумки
Кількість
20 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Штемпельна подушка, номенклатурна позиція предмета закупівлі ДК 021:2015 30192111-2 штемпельні подушки
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"
Оскарження: 17.02.2021 15:43 - 20.02.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
3307207495
-
Контактна особа:
Сергій Маркушевський +380673374228 s_markushevskiy@ukr.net
-
Адреса:
21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. В. Порика, 12, кв. 27
Оскарження: 17.02.2021 15:43 - 20.02.2021 00:00
Початкова пропозиція
83 036.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
76 790.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.02.2021 15:43
Документи
21
Скарги
0
ТОВ "Ромус-Поліграф"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25551379
-
Контактна особа:
тендерний відділ 0673736393 ROMUS.POLIGRAF@I.UA http://www.romus.ua
-
Адреса:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 81
Початкова пропозиція
80 341.56 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
79 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
40
Скарги
0
ТОВ "Транзит-С"
×
-
Код ЄДРПОУ:
24699810
-
Контактна особа:
Мельник Ігор 380983436723 tranzit.tender@gmail.com
-
Адреса:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, Європейська, буд. 8, м. БЕРДИЧІВ, ЖИТОМИРСЬКА обл., 13300
Початкова пропозиція
84 564.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
83 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
16
Скарги
0
Контракти
Номер:
43f0f774ebe84b22a19705a7ede9a591
Ідентифікатор договору:
UA-2021-02-08-002679-b-a1
Постачальник:
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3307207495
-
Контактна особа:
Сергій Маркушевський +380673374228 s_markushevskiy@ukr.net
-
Адреса:
21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. В. Порика, 12, кв. 27
Номер договору:
№14/59
Сума договору:
76 790.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
22.02.2021 00:00 - 28.02.2022 23:59
Дата підписання:
22.02.2021 00:00
Статус:
Виконаний