-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: код 15530000-2 «Вершкове масло» (Вершкове масло)
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Управління освіти Долинської міської ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44008915. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Звіздовська Людмила Анатоліївна, т.в.о головного бухгалтера управління освіти Долинської міської ради, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради, телефон +380523420092, e-mail: dolin_vo@ukr.net 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вершкове масло. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 15530000-2 «Вершкове масло» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 15530000-2 «Вершкове масло». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Вершкове масло - 2100 кг. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади загальної середньої освіти, підпорядкованих управлінню освіти Долинської міської ради (відповідно до тендерної документації). 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 360 342,85 грн. (триста шістдесят тисяч триста сорок дві грн. 85 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти міської територіальної громади. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 603,42 грн. (три тисячі шістсот три грн. 42 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «12» лютого 2021 року час 00:00 год. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
мін. крок: 1% або 3 603.42 UAH
-
Код ЄДРПОУ:
44008915
-
Адреса:
28500, Україна, Кіровоградська область, місто Долинська, вул.Центральна, будинок 139
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
- Подіяінша подія
- ОписОплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
2845111718
-
Контактна особа:
Перанський Віктор Анатолійович +380955172072 pekarnaprovans@gmail.com
-
Адреса:
28500, Україна, Кіровоградська область, місто Долинська, вулиця Нова буд.62 кв.52
Оскарження: 17.02.2021 16:23 - 28.02.2021 00:00
-
Код ЄДРПОУ:
2211914182
-
Контактна особа:
Ковтун Людмила Григорівна +380969965188 vik.per119@gmail.com
-
Адреса:
28500, Україна, Кіровоградська область, Долинска, с.Бокове вул.Миркаленка,88
-
Код ЄДРПОУ:
3036018314
-
Контактна особа:
Романов Олександр Сергійович +380958220028 dn-irina@i.ua
-
Адреса:
28500, Україна, Кіровоградська область, місто Долинська, місто Долинська, ВУЛИЦЯ ЧКАЛОВА, будинок 124
-
Код ЄДРПОУ:
1802412362
-
Контактна особа:
Клавдія Ромаш +380988266794 romah49@ukr.net
-
Адреса:
28500, Україна, Кіровоградська область, місто Долинська, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 161, квартира 9
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
2845111718
-
Контактна особа:
Перанський Віктор Анатолійович +380955172072 pekarnaprovans@gmail.com
-
Адреса:
28500, Україна, Кіровоградська область, місто Долинська, вулиця Нова буд.62 кв.52