• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Адміністрування та супровід програмного забезпечення 1Сv7.7 "Бухгалтерія "та підсистеми "Казначейські фіндокументи"

Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Вид предмета закупівлі - послуги

Завершена

37 200.00 UAH без ПДВ
Номер: aa709eec95a7433faafb87ade61ec90e
Внутрішній номер закупівлі: 8283345
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-27-000514-c   
Замовник: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Контактна особа: Брензович Тетяна Вікторівна 380312640604 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 37 200.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Адміністрування та супровід програмного забезпечення 1Сv7.7 "Бухгалтерія "та підсистеми "Казначейські фіндокументи"
Код ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість 1 послуга
Період постачання 25.01.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька,39 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Приватний підприємець Ігнатьо Павло Павлович
Ціна пропозиції 37 200.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.01.2021 09:28
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: c8be004aae574a4e94107ec5b41953dc
Ідентифікатор договору: UA-2021-01-27-000514-c-c1
Постачальник: Приватний підприємець Ігнатьо Павло Павлович
Номер договору: ДП-21-01
Сума договору: 37 200.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.01.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 25.01.2021 16:00
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s