ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля марка ДГ 13-100 ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля»)
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, що зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 7 статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Умова застосування:Оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера
activeComplaint
Обґрунтування умови застосування:Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.
Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з пунктом 3 частини 1 статті 2 Закону «До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: - юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; - органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; - у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків;». Згідно Положення про відділ з питань освіти, молоді, спорту, культури та медицини Михайлівської сільської ради одним з основних завдань відділу з питань освіти, молоді, спорту, культури та медицини Михайлівської сільської ради є забезпечення організації з підготовки ДНЗ та ЗОШ до нового навчального року, зокрема до роботи в осінньозимовий період, та підтримання повітряно-температурного режиму у закладах освіти відповідно до санітарно-гігієнічних норм.
Відкриті торги на закупівлю Вугілля на 2021 рік для забезпечення потреб Замовника оголошено в електронній системі закупівель № UA-2020-12-22-012710-c. Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій Замовник отримав 5 тендерних пропозицій. 12 січня 2021 року тендерним комітетом Замовника прийнято рішення про визначення переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГ-УГОЛЬ" проте 18.01.2021р. ПП "ЛІДЕР АКТИВ" подав Скаргу на незаконні дії тендерного комітету.
21.01.2021 було подано другу скаргу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ МИКОЛАЇВОБЛПАЛИВО" на прийняті рішення (дії) замовника.
Завершення закупівлі Вугілля у січні - лютому 2021 року по процедурі відкриті торги є неможливим, оскільки розгляд Скарги є триваючим у часі, є можливість її не завершення вибором переможця, або відстрочення укладення договору у випадку відміни або оскарження. Таким чином, на даний час склалася негативна ситуація щодо забезпечення Замовника Вугіллям на початку 2021 року, яка полягає у неможливості укласти договір по процедурі та забезпечити установи Вугіллям. Наслідком цього може бути недотримання у них температурного режиму відповідно до вимог санітарних норм, що може призвести до пошкодження теплових систем у закладах Замовника.
Невідповідність повітряно - теплового режиму у навчальних закладах санітарно-гігієнічним нормам є підставою для призупинення навчального процесу у них, чим буде порушено ст. 3, 26, 33, 35, 51, 57 Закону України «Про освіту» та призведе до порушення безпечних умов праці працівників, тим самим буде порушено право останніх, гарантоване ст. 283 Цивільного кодексу України, на охорону життя та здоров’я. З метою підтримання безпечної життєдіяльності учнів, працівників та інших учасників освітнього процесу, сталого проходження опалювального сезону, дотримання температурного режиму в закладах, недопущення загострення ситуації із захворюваності на грип і ГРВІ через недотримання температурного режиму внаслідок відсутності Вугілля є передумовами нагальної потреби у здійсненні закупівлі Вугілля.
Відповідно до положень Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Закупівля може здійснюватися шляхом застосування процедур визначених Законом. На підставі вищенаведених фактів та у відповідності до пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, найбільш прийнятною процедурою є переговорна процедура закупівлі для закупівлі товару: ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля марка ДГ 13-100 ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля»). Не укладання або несвоєчасного укладання договору на закупівлю Вугілля для потреб ВІДДІЛУ З ПИТАНЬ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА МЕДИЦИНИ МИХАЙЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ призведе до порушення умов належного функціонування об’єктів замовника та безпеки життєдіяльності, виникнення негативних економічних і соціальних наслідків, поставити під загрозу здоров’я та життя учнів, працівників та інших учасників освітнього процесу.
Відповідно до частини 7 статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також 'у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
- Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII;
- Зміни до річного плану закупівель на 2021 рік;
- Скарга UA-2020-12-22-012710-c.a2 ПП "ЛІДЕР АКТИВ", Код ЄДРПОУ:39123006
- Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №875-р/пк/пз від 19.01.2021р.
- Скарга UA-2020-12-22-012710-c.b3 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ МИКОЛАЇВОБЛПАЛИВО".
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1159-р/пк-пз від 25.01.2021
Очікувана вартість:135 148.00 UAH з ПДВ
135148
UAH
1
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Подія
поставка товару
Опис
Платник здійснює розрахунки за поставлений Товар на умовах відстрочки платежу до 10 календарних днів з дня одержання Товару. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.