-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021 2015: 09110000-3 - Тверде паливо ( Вугілля кам'яне марок ДГ (0-200), ДГ (13-25) для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади).
Мова підготовки пропозиції українська. Джерела фінансування - загальний фонд, річний бюджет 2021 року, рішення сесії ЮМР від 22.12.2020 №62 Місце знаходження замовника: 55000, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16. Категорія замовника: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Торги не відбулися
1 505 815.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 529.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 529.08 UAH
Номер:
84962e77bceb44ee945e0df869863be6
Внутрішній номер закупівлі:
8261488
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-01-26-002124-b
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА
×
-
Код ЄДРПОУ:
04653220
-
Адреса:
55000, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Олеся Болотіна +380513657594 olesya0812@ukr.net http://osvita-yu.mk.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
09110000-3 Тверде паливоАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
1 505 815.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
7 529.08 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
45 174.45 UAH
Період уточнення:
26.01.2021 10:30 - 01.02.2021 00:00
Період прийому пропозицій:
26.01.2021 10:30 - 11.02.2021 00:00
Аукціон:
з 11.02.2021 14:06
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписПокупець здійснює оплату отриманого рахунку протягом 30 (тридцяти) днів після отримання рахунку за поставлену продукцію (з метою підготовки договору учасник повинен надати у складі пропозиції довідку з банку про відкриття йому поточного рахунку, на який буде здійснюватися оплата товару). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товари здійснюватиметься протягом 2 (двох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.Банківська гарантія повинна бути безумовною. Умови надання забезпечення. Банківська гарантія повинна містити такі суттєві умови: назву документа - "Гарантія" або «Банківська гарантія»; номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала, його місцезнаходження; назву валюти, в якій надається гарантія, словами та цифровий або літерний код іноземної валюти; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; посилання на тендерну документацію та номер оголошення процедури закупівлі; назву бенефіціара. його місцезнаходження; назву банку бенефіціара; назва банку- гаранта; термін дії та строк дії гарантії; обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара) протягом 5 банківських днів, у випадках встановлених законодавством. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Вугілля кам'яне марки ДГ (0-200)
Кількість
200 тонни
Період постачання
22.02.2021 - 15.04.2021
Місце постачання
55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Загальноосвітні заклади освіти комунальної власності Южноукраїнської територіальної громади
На карті
Вугілля кам'яне марки ДГ (13-25)
Кількість
50 тонни
Період постачання
22.02.2021 - 15.04.2021
Місце постачання
55000, Україна, Миколаївська область, м.Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності Южноукраїнської міської територіальної громади
На карті
Інформація про скасування
Номер:
db4a6f19717a4ca7926ee84937c5acf2
Причина скасування:
Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування:
скорочення видатків на здійснення закупівлі на опалювальний період
Період оскарження:
28.01.2021 15:43 - 08.02.2021 00:00
Дата опублікування:
28.01.2021 15:43
Дата виконання:
08.02.2021 00:03
Статус:
Виконано