• Переговорна процедура (скорочена)
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ЛОТ 1. Централізоване водопостачання загальної мережі закладів освіти, код 65110000-7 Розподіл води за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»; ЛОТ 2. Централізоване водопостачання за адресою: вулиця Нікольсько-Ботанічна, 7/9. ЗДО № 158, код 65110000-7 Розподіл води за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»; ЛОТ 3. Централізоване водопостачання за адресою: вулиця Антоновича, 168. ЗДО № 764, код 65110000-7 Розподіл води за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»; ЛОТ 4. Централізоване водопостачання за адресою: вулиця Маричанська, 10. ЗДО № 416, код 65110000-7 Розподіл води за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Завершена

4 356 670.64 UAH з ПДВ
Номер: 9c1fc8a6377c4e978372f9bf057ade46
Внутрішній номер закупівлі: 8200197
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-21-001945-b   
Замовник: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка +380442571274 lyubov-osvita@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування: Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Відповідно до положень ст. 40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, а саме відсутність конкуренції з технічних причин. Згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 1 закону України «Про природні монополії» природна монополія - стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв'язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб'єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв’язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги). Діяльність суб’єктів природних монополій у сферах централізованого водопостачання регулюється законом України «Про природні монополії». Згідно з ч. 1 ст. 2 закону України «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг», органом державного регулювання у сфері комунальних послуг є національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП). Відповідно до ст. 1 закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», централізоване питне водопостачання - господарська діяльність із забезпечення споживачів питною водою за допомогою комплексу об'єктів, споруд, розподільних водопровідних мереж, пов’язаних єдиним технологічним процесом виробництва та транспортування питної води. Повноваження зі встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення в Україні розділені між НКРЕКП та органами місцевого самоврядування. Відповідно до абз. 8 п. 2 ч. 1 ст. 6 закону України «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг» НКРЕКП здійснює встановлення тарифів на комунальні послуги суб’єктам природних монополій та суб’єктам господарювання на суміжних ринках, ліцензування діяльності яких здійснює НКРЕКП. Водночас, згідно з п. 1.4 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення, затверджених постановою НКРЕКП від 22.03.2017 №307, НКРЕКП здійснює ліцензування господарської діяльності з централізованого водопостачання (виробництво та/або транспортування та/або постачання питної води споживачам), якщо системи централізованого водопостачання суб’єктів господарювання розташовані в одному чи кількох населених пунктах у межах території однієї або більше областей (включаючи місто Київ), сукупна чисельність населення яких становить більше ніж сто тисяч осіб та обсяги реалізації послуг яких становлять відповідно: • з централізованого водопостачання - більше ніж триста тисяч метрів кубічних на рік. Отже, НКРЕКП встановлює тарифи на централізоване водопостачання підприємствам, які підпадають під зазначені критерії та включені до Ліцензійного реєстру суб’єктів господарювання, що здійснюють господарську діяльність у сфері централізованого водопостачання, діяльність яких регулює НКРЕКП. Згідно з ч. 1 постанови НКРЕКП «Про затвердження Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій» від 19.10.2017 №1268, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, складає та веде реєстр суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг. Внесення до Реєстру відомостей про суб’єкти природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, вносяться НКРЕКП до Реєстру станом на останнє число звітного місяця. Реєстр розміщують щомісяця не пізніше 7 числа на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), відомості з якого щомісяця до 10 числа на електронних та паперових носіях подають до АМКУ. Відповідно до реєстру суб'єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (далі - Реєстр), що оприлюднений на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), учасник приватне акціонерне товариство «Акціонерна Компанія «Київводоканал» є суб’єктом природної монополії (рядок запису в Реєстрі - 28). Крім того, згідно зі ст. 12 закону України «Про житлово-комунальні послуги», надання житлово-комунальних послуг здійснюється виключно на договірних засадах. Послуги з централізованого водопостачання належать до житлово-комунальних послуг на підставі ч. 1 ст. 5 закону України «Про житлово-комунальні послуги». Тому замовник здійснює закупівлю послуг згідно з предметом закупівлі в учасника, у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, а саме з урахуванням підключення споживача (замовника) до системи централізованого водопостачання учасника. Отже, з урахуванням наявного в учасника, станом на дату ухвалення рішення про намір укласти договір про закупівлю, статусу суб’єкта природної монополії та технічних причин, вказаних вище, замовник ухвалив рішення застосувати як виняток переговорну процедуру закупівлі з підстави, що передбачена згідно з п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону.
Очікувана вартість: 4 356 670.64 UAH з ПДВ

Тендерна документація (документи однакові для усіх лотів)

  • Лот №1 ₴4 290 763.20 Централізоване водопостачання загальної мережі закладів освіти, код 65110000-7 Розподіл води за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
  • Лот №2 ₴46 704.00 Централізоване водопостачання за адресою: вулиця Нікольсько-Ботанічна, 7/9. ЗДО № 158, код 65110000-7 Розподіл води за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
  • Лот №3 ₴14 678.40 Централізоване водопостачання за адресою: вулиця Антоновича, 168. ЗДО № 764, код 65110000-7 Розподіл води за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
  • Лот №4 ₴4 525.04 Централізоване водопостачання за адресою: вулиця Маричанська, 10. ЗДО № 416, код 65110000-7 Розподіл води за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»