-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Підгузки для малюків та дорослих, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 33751000-9 Підгузки (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 11239 – Підгузник для дорослих, 60709 – пелюшка вбирає, 35008 – дитячий підгузник
м.Вінниця, вул. Магістратська,44, категорія замовника- підприємства, установи, організації, зазначені в п.3 ч.4 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції- українська мова. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. Застосовані критерії оцінки: єдиним критерієм оцінки даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Торги відмінено
639 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 4 795.50 UAH
мін. крок: 0.8% або 4 795.50 UAH
Номер:
2abe4e2279a54feaa9b7e4a9a8abd6e1
Внутрішній номер закупівлі:
8167167
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-01-18-002761-b
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38055061
-
Адреса:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Магістратська, 44
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Бондаренко Олена Юріївна +380975767042 kz.cpmsd2@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
33750000-2 Засоби для догляду за малюкамиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
639 400.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
4 795.50 UAH
Період уточнення:
18.01.2021 16:49 - 24.01.2021 00:00
Період прийому пропозицій:
18.01.2021 16:49 - 03.02.2021 18:00
Аукціон:
з 04.02.2021 11:05
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- Опис4.1. Розрахунки за Договором проводяться на підставі видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий 30 календарних днів рахунок Учасника. 4.2. Розрахунки проводяться протягом з моменту отримання товару. 4.3. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4.4. Оплата за поставлений товар повинна проводитись виключно у національній грошовій одиниці України (гривні).
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Підгузки для дорослих XL
×
-
НК 024:2019:
11239 Підгузник для дорослих
Кількість
216 упаковка
Період постачання
до 30.11.2021
Підгузки для дорослих L
×
-
НК 024:2019:
11239 Підгузник для дорослих
Кількість
838 упаковка
Період постачання
до 30.11.2021
Підгузки для дорослих М
×
-
НК 024:2019:
11239 Підгузник для дорослих
Кількість
838 упаковка
Період постачання
до 30.11.2021
Підгузки для дорослих S
×
-
НК 024:2019:
11239 Підгузник для дорослих
Кількість
166 упаковка
Період постачання
до 30.11.2021
Пелюшки
×
-
НК 024:2019:
60709 Пелюшка вбирає
Кількість
264 упаковка
Період постачання
до 30.11.2021
Підгузки дитячі №4
×
-
НК 024:2019:
35008 Дитячий підгузник
Кількість
72 упаковка
Період постачання
до 30.11.2021
Дитячий підгузник №5
×
-
НК 024:2019:
35008 Дитячий підгузник
Кількість
72 упаковка
Період постачання
до 30.11.2021
Дитячий підгузник №6
×
-
НК 024:2019:
35008 Дитячий підгузник
Кількість
216 упаковка
Період постачання
до 30.11.2021
Інформація про скасування
Номер:
91295c260da04f7cbe86188f9fb6f70e
Причина скасування:
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування:
Не вірно вказаний кінцевий строк поставки товару.
Період оскарження:
19.01.2021 10:39 - 30.01.2021 00:00
Дата опублікування:
19.01.2021 10:39
Дата виконання:
30.01.2021 00:00
Статус:
Виконано