• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів Оболонської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

160 800.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 804.00 UAH
Номер: 587920862857437f99521b7d34bdddf5
Внутрішній номер закупівлі: 8155931
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-16-003875-a   
Замовник: Управління освіти Долинської міської ради
Контактна особа: Бубенко Віра Михайлівна +380347728093 tender_osvitamr@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 160 800.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 804.00 UAH
Період уточнення: 16.01.2021 16:23 - 22.01.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 16.01.2021 16:23 - 01.02.2021 00:00
Аукціон: 01.02.2021 13:46 - 01.02.2021 14:07
Період кваліфікації: 01.02.2021 14:07 - 02.02.2021 10:07
Період завантаження договору: 02.02.2021 10:07 - 22.02.2021 10:07
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів Оболонської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 77550, Україна, Івано-Франківська область, с. Оболоня, вул. Одиниця, 28 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Бартків Лідія Степанівна

Оскарження: 02.02.2021 10:07 - 13.02.2021 00:00
Початкова пропозиція 158 000.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
158 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.02.2021 10:07
Відповіді на вимоги 9
Документи 16
Скарги 0
Фізична особа-підприємець Ленгевич Галина Олександрівна
Початкова пропозиція 160 240.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
160 240.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 11
Скарги 0

Контракти

Номер: c9c7f27ab0ed4891a897335138ffbfec
Ідентифікатор договору: UA-2021-01-16-003875-a-b1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Бартків Лідія Степанівна
Номер договору: 44
Сума договору: 91 135.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.02.2021 00:00 - 31.03.2022 23:59
Дата підписання: 15.02.2021 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір _44.pdf
pdf
Додаткова угода 1 (до дог. _44).pdf
pdf
Додаткова угода 2 (до дог. _44).pdf
pdf
ДУ 3 (до дог. _44).pdf
p7s
sign.p7s