• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко; код ДК 021:2015 – 15510000-6 - “Молоко та вершки”

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів». 1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441. 1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Молоко; код ДК 021:2015 – 15510000-6 - “Молоко та вершки”; поділу на лоти не передбачено. 3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: 15 000 шт. (згідно з Додатком 2 до тендерної документації). 3.1. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: склад Замовника, який знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44. 4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 315 000,00 грн. (триста п’ятнадцять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: поставка товару здійснюється Учасником впродовж всього строку дії договору (з дати його підписання до 30 червня 2022 року) окремими партіями відповідно до заявок Замовника, в яких Замовником визначається асортимент та кількість товару. Заявки направляються Замовником на електронну пошту та на номер телефону Учасника. Учасник зобов’язаний впродовж 2 (двох) робочих днів з дати отримання заявки Замовника поставити Замовнику замовлену партію товару в кількості та асортименті, що визначена у заявці Замовника. Поставка товару здійснюється Учасником в робочі дні Замовника з 08-30 год до 13-00 год. 6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: о 11.00 год. 02.02.2021 року. 7. Умови оплати: оплата вартості кожної отриманої Замовником партії товару за договором здійснюється замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок Учасника впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленого Замовником товару, підписання сторонами видаткових накладних на такий товар та за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану Замовника на відповідний рік. 8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням Замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. 9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 9.2. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -. 10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -. 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 3 000,00 грн. 12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): -.

Завершена

315 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Номер: 70eaf4cabad94ec4a7511de96b8c04fb
Внутрішній номер закупівлі: 8114841
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-11-003013-a   
Замовник: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Контактна особа: Наталія Тарануха +380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Класифікатор ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 315 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 000.00 UAH
Період уточнення: 11.01.2021 16:27 - 23.01.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 11.01.2021 16:27 - 02.02.2021 11:00
Аукціон: 03.02.2021 12:59 - 03.02.2021 13:32
Період кваліфікації: 03.02.2021 13:32 - 09.02.2021 12:26
Період завантаження договору: 09.02.2021 12:26 - 01.03.2021 12:26
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Молоко коров’яче питне пастеризоване жирністю не менше 2,5%, фасоване п/е пакет, масою 1000 г
Код ДК 021:2015: 15511100-4 Пастеризоване молоко
Кількість 15000 штуки
Період постачання до 30.06.2022
Місце постачання 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"

Оскарження: 09.02.2021 12:26 - 20.02.2021 00:00
Початкова пропозиція 208 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
202 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
09.02.2021 12:26
Відповіді на вимоги 11
Документи 72
Скарги 0
ПрАТ "Кагма"
Початкова пропозиція 210 600.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
203 400.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 49
Скарги 0
ТОВ "АВІДАЛЬ"
Початкова пропозиція 256 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
256 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 15
Скарги 0
ДП ЧАЙКА
Початкова пропозиція 288 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
288 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 13
Скарги 0

Контракти

Номер: 19ac229968ef49e3aa5727c7792c14b7
Ідентифікатор договору: UA-2021-01-11-003013-a-a1
Постачальник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"
Номер договору: 38
Сума договору: 202 498.08 UAH з ПДВ
Сума договору: 168 748.40 UAH без ПДВ
Період дії договору: 22.02.2021 00:00 - 30.06.2022 00:00
Дата підписання: 22.02.2021 13:44
Статус:
Виконаний
pdf
Договір про закупівлю №38 від 22.02.21.pdf
pdf
Додаткова угода №1 до Договору про закупівлю від 22.02.21 №3...
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s