• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів Гошівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

150 400.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 752.00 UAH
Номер: da630b7a28c14ae1ad1bb44115d3e5ec
Внутрішній номер закупівлі: 8060038
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-29-009550-a   
Замовник: Управління освіти Долинської міської ради
Контактна особа: Боднар Ірина Зіновіївна +380347728093 irynabodnar88@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 150 400.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 752.00 UAH
Період уточнення: 29.12.2020 17:14 - 05.01.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 29.12.2020 17:14 - 15.01.2021 00:00
Аукціон: 15.01.2021 12:21 - 15.01.2021 12:42
Період кваліфікації: 15.01.2021 12:42 - 16.01.2021 15:43
Період завантаження договору: 16.01.2021 15:43 - 05.02.2021 15:43
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів Гошівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 77520, Україна, Івано-Франківська область, с. Гошів, вул. Тараса Шевченка, 5 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Савчук Галина Михайлівна

Оскарження: 16.01.2021 15:43 - 27.01.2021 00:00
Початкова пропозиція 145 120.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
145 120.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.01.2021 15:43
Відповіді на вимоги 9
Документи 21
Скарги 0
Фізична особа підприємець Андрущакевич Оксана Михайлівна
Початкова пропозиція 147 760.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
147 760.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 11
Скарги 0

Контракти

Номер: ba460294b71d4191870d785e40c35eca
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-29-009550-a-a1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Савчук Галина Михайлівна
Номер договору: 18
Сума договору: 145 120.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 29.01.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання: 29.01.2021 00:00
Статус:
Розірваний
pdf
Договір _18.pdf
Договір
p7s
sign.p7s