• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів Княжолуцької ЗОШ І-ІІІ ступенів

Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

368 800.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 844.00 UAH
Номер: c941e3ed53ab4e57b686a38600639545
Внутрішній номер закупівлі: 8057857
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-29-004905-c   
Замовник: Управління освіти Долинської міської ради
Контактна особа: Бубенко Віра Михайлівна +380347728093 tender_osvitamr@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 368 800.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 844.00 UAH
Період уточнення: 29.12.2020 16:10 - 05.01.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 29.12.2020 16:10 - 15.01.2021 00:00
Аукціон: 15.01.2021 14:04 - 15.01.2021 14:25
Період кваліфікації: 15.01.2021 14:25 - 16.01.2021 15:49
Період завантаження договору: 16.01.2021 15:49 - 05.02.2021 15:49
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів Княжолуцької ЗОШ І-ІІІ ступенів
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 77540, Україна, Івано-Франківська область, с. Княжолука, вул. Визволення, 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Гайнюк Оксана Іванівна

Оскарження: 16.01.2021 15:49 - 27.01.2021 00:00
Початкова пропозиція 366 736.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
366 736.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.01.2021 15:49
Відповіді на вимоги 9
Документи 27
Скарги 0
Фізична особа-підприємець Ленгевич Тетяна Василівна
Початкова пропозиція 368 800.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
368 800.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 190ef9d077b94fea97f7489787d09c80
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-29-004905-c-a1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Гайнюк Оксана Іванівна
Номер договору: 22
Сума договору: 366 736.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 29.01.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання: 29.01.2021 00:00
Статус:
Розірваний
pdf
Договір _22.pdf
pdf
Додаткова угода 1 (до дог. _22).pdf
p7s
sign.p7s