• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів для Великотур'янського НВК

Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

338 880.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 694.40 UAH
Номер: ce04a12757ea41aea0c673d5549a561f
Внутрішній номер закупівлі: 8040218
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-28-005114-a   
Замовник: Управління освіти Долинської міської ради
Контактна особа: Боднар Ірина Зіновіївна +380347728093 irynabodnar88@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 338 880.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 694.40 UAH
Період уточнення: 28.12.2020 19:25 - 03.01.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 28.12.2020 19:25 - 13.01.2021 00:00
Аукціон: 13.01.2021 15:30 - 13.01.2021 15:51
Період кваліфікації: 13.01.2021 15:51 - 14.01.2021 16:22
Період завантаження договору: 14.01.2021 16:22 - 03.02.2021 16:22
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів для Великотур'янського НВК
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 77510, Україна, Івано-Франківська область, с. Велика Тур'я, вул. Тараса Шевченка, 33А На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Андрух Уляна Ігорівна

Оскарження: 14.01.2021 16:22 - 25.01.2021 00:00
Початкова пропозиція 330 880.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
330 880.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
14.01.2021 16:22
Відповіді на вимоги 9
Документи 29
Скарги 0
Фізична особа-підприємець Бад'їн Любов Ярославівна
Початкова пропозиція 337 280.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
337 280.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 765fcaa2036243b0aab6fb4ef5a28d6d
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-28-005114-a-c1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Андрух Уляна Ігорівна
Номер договору: 17
Сума договору: 330 880.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 29.01.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання: 29.01.2021 00:00
Статус:
Розірваний
pdf
Договір _17.pdf
Договір
p7s
sign.p7s