• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісні меблі (шафа для документів - 5 шт., стілець офісний - 7 шт). ТЕЛЕФОН КОНТАКТНОЇ ОСОБИ УКАЗАН В ОГОЛОШЕННІ.

Торги не відбулися

5 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 35.00 UAH
Номер: ae6bdc02b81f42ba94228b8732d2310e
Внутрішній номер закупівлі: 800816
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-04-26-002024-b   
Замовник: Управління соціального захисту населення Приморського району Маріупольської міської ради
Контактна особа: Мартиненко Світлана Митрофанівна +380970520210 usznbukh@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 5 800.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 35.00 UAH
Період уточнення: 26.04.2017 18:28 - 04.05.2017 18:33
Період прийому пропозицій: 04.05.2017 18:33 - 10.05.2017 18:33

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісні меблі
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 12 штуки
Період постачання 22.05.2017 - 31.12.2017
Місце постачання 85710, Україна, Донецька область, Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 89, на умовах СРТ Інкотерм 2010 На карті