• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Система для переливання інфузійних розчинів тип ПР

Відповідно до Роз'яснення МЕРТ від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 Закон містить положення щодо обов’язкового оприлюднення замовниками звіту про договір про закупівлю, укладений без використання системи (далі – звіт). Так, звіт оприлюднюється замовником у разі якщо: замовником здійснено придбання товару (товарів), робіт або послуги (послуг), що підтверджується договором або будь-яким іншим документом (наприклад, видаткова або товарно-транспортна накладна, касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ, тощо) без використання системи (у тому числі без використання електронних каталогів) на суму, що не перевищує 50 тисяч гривень. Варто також зазначити, що оскільки в даному випадку Закон не визначає нижню межу суми такого придбання, то замовник оприлюднює звіт у разі здійснення такої закупівлі на суму від 0,01 до 50 тисяч гривень "Як оприлюднюється звіт про договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель, якщо предметом договору є придбання декількох предметів закупівлі? Перелік інформації, яку повинен містити звіт, визначений частиною третьою статті 3 Закону. Так, в звіті зазначається: дата укладення та номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг); назва предмета закупівлі; ціна договору. Отже, замовник може укласти як декілька, так і один договір, предметом договору за яким виступатимуть різні предмети закупівлі у розумінні Закону, та вартість яких окремо не перевищуватиме суму 50 тисяч гривень. З огляду на викладене, а також беручи до уваги наявний реалізований в системі функціонал щодо оприлюднення звіту, у разі якщо за таким договором (або іншим документом) здійснюється придбання одразу декількох предметів закупівлі, замовник може оприлюднити в системі декілька звітів, в яких буде вказано реквізити (дату укладення та номер) одного і того самого договору (іншого документу, що підтверджує придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг)). При цьому в кожному такому звіті замовник може визначити один предмет закупівлі, а в полі з інформацією про ціну договору вказати вартість придбання окремого такого предмету закупівлі (не загальну ціну договору)."

Завершена

676.00 UAH без ПДВ
Номер: 935fae17a8204ac1aeaa4c1fb2d6745f
Внутрішній номер закупівлі: 7731797
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-14-009997-c   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Дружківська міська лікарня №2" Дружківської міської ради
Контактна особа: Руслана Маслова +380626732662 dru054@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 676.00 UAH без ПДВ
Додаткова ознака: Закупівля для запобігання пандемії COVID-19

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Система для переливання інфузійних розчинів тип ПР
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 100 штуки
Період постачання 14.12.2020 - 31.12.2020
Місце постачання 80206, Україна, Донецька область, м.Дружківка, вул. Машинобудівників, 56 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП ШАРІНА ЛАРИСА ФЕДОРІВНА
Ціна пропозиції 676.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
14.12.2020 15:08
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 4e963fadc7054c2da8070dad9ca477ea
Ідентифікатор договору: UA-2020-12-14-009997-c-c1
Постачальник: ФОП ШАРІНА ЛАРИСА ФЕДОРІВНА
Номер договору: 1171
Сума договору: 676.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 14.12.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Дата підписання: 14.12.2020 09:30
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 1171.pdf
p7s
sign.p7s