• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

44210000-5 Конструкції та їх частини (Альтанка для відпочинку підопічних 2 штуки)

Альтанка для відпочинку підопічних 2 штуки)

Торги відмінено

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 3 900.00 UAH
Номер: 0f51646e3b044aa196d366bb59e67ccc
Внутрішній номер закупівлі: 768058
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-04-13-000191-a   
Замовник: комунальна установа «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради
Контактна особа: Харченко Тетяна Олександрівна +380614398593 ku_lubpni_zor@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частиниАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 130 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 900.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 1 000.00 UAH
Період уточнення: 13.04.2017 11:00 - 17.04.2017 11:05
Період прийому пропозицій: 18.04.2017 11:05 - 20.04.2017 11:05
Період кваліфікації: 20.04.2017 11:06 - 21.04.2017 10:58

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Альтанка для відпочинку підопічних
Код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини
Кількість 2 штуки
Період постачання 13.04.2017 - 31.12.2017
Місце постачання 70026, Україна, Запорізька область, Вільнянський район, с.Любомирівка, вул.Жовтнева 27 На карті

Інформація про скасування

Номер: e2b04395835e434492a0b5ab47724d66
Опис причини скасування: необхідність Відміни допорогових торгів по предмету закупівлі за кодом 44210000-5 Конструкції та їх частини (Альтанка для відпочинку підопічних 2 штуки) у зв»язку із помилками у документації допорогових закупівель що спричини двояке розуміння норм чинного законодавства України.А саме : вимоги пункту 2.14 документації – «Усі сторінки пропозиції учасника процедури закупівлі, які містять інформацію, в т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки (оригінали документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами, установами не обов’язково повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки). Всі інформаційні довідки, складені учасником в довільній формі, повинні бути власноручно підписані уповноваженою особою учасника та завірені печаткою. Всі сторінки пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, позначаються ініціалами особи або осіб, що підписують пропозицію та підтверджуються печаткою.»
Дата опублікування: 24.04.2017 22:08
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Крот Андрій Володимирович

Оскарження: 20.04.2017 11:06 - 25.04.2017 10:58
Початкова пропозиція 125 000.38 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
125 000.38 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
21.04.2017 10:58
Документи 28
Скарги 1