• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання канцелярський виробів

Товар поставляється впродовж року на підставі заявки замовника у термін не більше 2-х робочих днів з моменту подання заявки. Оплата замовником здійснюється по факту отримання товару (згідно накладної) протягом 7 банківських днів. Але, у разі затримки бюджетного фінісування - протягом 5 банківських днів з моменту отримання фінісування. Товар поставляється за місцем фактичного розташування Замовника (за адресою до під'їдзу). Замовник не сплачує поштові та будь-які інші витрати на пересилання договорів, рахунків, накладних та ін. Договір укладається не пізніше 10 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця. Переможець за результатами аукціону надає необхідну для кваліфікації інформації Замовнику протягом 1 робочого дня з часу оголошення результатів реверсійного аукціону

Завершена

36 260.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 150.00 UAH
Номер: 9ddb13e0feb440948c70ca2a635078ea
Внутрішній номер закупівлі: 76630
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-03-11-000006-a   
Замовник: Управління соціального захисту населення Орджонікідзевського району Маріупольськоії міської ради
Контактна особа: Ковальова Анжела Василівна 0629582098 1413uszn@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 36 260.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 150.00 UAH
Період уточнення: 11.03.2016 09:18 - 16.03.2016 12:00
Період прийому пропозицій: 17.03.2016 08:00 - 22.03.2016 08:00
Аукціон: 22.03.2016 15:07 - 22.03.2016 15:40
Період кваліфікації: 22.03.2016 15:40 - 24.03.2016 11:04
Період завантаження договору: 22.03.2016 15:40 - 11.04.2016 15:40

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
швидкозшивач Папка з мотузками Пластиковий швидкозшивач Папка з файлами Папка пластикова на кнопці Уголок пластиковий файли Скоби для степлера Economix №10 Скоби для степлера Economix №24/6 Канцелярські скріпки ( маленькі 100) Канцелярські скріпки ( великі 100) Зошит 18 арк Зошит 48 арк Зошит 96 арк ( великі) Клей ПВА Клей олівець Скоч (середній) Скоч ( великий) Стержень кульковий Economi(синій) олівець Олівець механічний Стержень для механічного олівця Стержні гелеві (чорні) Стержні гелеві ( сині) Маркер тестовий ( рожевий) Маркер тестовий (жовтий) Маркер тестовий (зелений) ластик Папір для заміток (клейкий) Копіювальний папір нитки Лотки горизонтальні Лотки вертикальні 1 секція Зажими для папірів Штемпельна краска Почесні грамоти Лист подяки Стержні гелеві о,5/130 «G-1’’ PILOT’’ ( сині) Точна кількість по кожній позиції надана в специфікації
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 14377 штуки
Період постачання 31.03.2016 - 31.12.2016
Місце постачання 87502, Україна, Донецька, Маріуполь, пр. Перемоги, 16 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Оскарження: 22.03.2016 15:40 - 25.03.2016 11:04
Початкова пропозиція 21 704.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
21 704.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.03.2016 15:40
Документи 16
Скарги 0
ТОВ "Бизнес-партнер"
Початкова пропозиція 24 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
22 999.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 8
Скарги 0
ТОВ "СВИКОМ"
Початкова пропозиція 36 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
23 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 9
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торнадо"
Початкова пропозиція 30 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
30 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 5
Скарги 0

Контракти

Номер: 467cd180d6444c19b8d4dd22f794ee32
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
Сума договору: 21 704.40 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 30.12.2016 00:00
Дата підписання: 18.04.2016 11:48
Статус:
Підписаний
pdf
договор 82_2016.pdf